معاون دادستان عمومی و انقلاب قم:

۱۴ملک متهمان پروژه رضوان در قم توقیف شد

سلطانی گفت: ۱۴ ملک پروژه رضوان قم را متهمان معرفی کرده اند که از همین املاک حقوق مالباختگان مسترد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی اصغر سلطانی،معاون دادستان عمومی و انقلاب قم پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه رضوان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشخصات این پروژه مسکونی اظهار کرد: پروژه مسکونی رضوان ۱۳۲ واحد است که از سوی متهمان، این پروژه به ۱۴۰۰ نفر فروخته شده است.

او با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی با ماجرای این کلاهبرداری بیان کرد: پیش از آنکه متهم اصلی پرونده بخواهد از کشور خارج شود، دستگاه قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام کرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی هشت نفر دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شده‌اند و همچنین در آخرین جلسه‌ای که با مال باختگان داشتیم وعده دادیم این مشکل را از نزدیک پیگیری کنیم و در این راستا جلسه اضطراری و فوری با حضور دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات تشکیل شد که در این جلسه نواقص پرونده مشخص و پیگیری شد.

او با اشاره به دیگر اقدامات دستگاه قضایی برای پیگیری مشکلات مردم، گفت: برای اینکه هزینه مال باختگان کاهش پیدا کند مقرر شد کارشناسان معاضدتی تعیین و این کارشناسان پروژه رضوان را به قیمت روز قیمت گذاری کند.

سلطانی تصریح کرد: در ۱۴ ملک معرفی شده توسط متهمان، از سوی دادستانی بنر اطلاعیه‌ای نصب و اعلام شده که این اموال در تصرف دستگاه قضایی است که امیدواریم مال باختگان به حقوق خود دست یابند. پس از اعلام کارشناسی زمان طولانی را برای اعلام نتیجه پرونده شاهد نخواهیم بود.

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت بررسی پروژه رضوان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار