امام جمعه بافق:

برهم زدن معادلات شبکه‌های جاسوسی با شاهکار اطلاعاتی سپاه

امام جمعه بافق گفت: سپاه با دستگیری مدیر کانال آمد نیوز تمام معادلات شبکه‌های جاسوسی استکبار و صهیونیست را بر هم زد.

برهم زدن معادلات شبکه‌های جاسوسی با شاهکار اطلاعاتی سپاهبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت دهه آخر صفر به تبیین زندگانی پیامبر رحمت و مهربانی پرداخت و اظهار کرد: اصلی‌ترین ماموریت نبی مکرم اسلام هدایت انسان به کمال و معنویت بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح احادیثی از امام رضا (ع) در زمینه اهیمت حل مشکلات جامعه گفت: اگر در جامعه اسلامی مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند، وضعیت جامعه به سوی پیشرفت و آبادانی سوق داده می‌شود.

حجت الاسلام سلمیانی افزود: متاسفانه در جامعه امروزی مشکلات مردم به خوبی حل نشده و برای همین است که دچار چنین اوضاعی شده ایم.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی بیان داشت: اقدام سپاه در دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز شاهکار اطلاعاتی سپاه بود که توانست تمام معادلات شبکه‌های جاسوسی استکبار و صهیونیست را بر هم بزند.

حجت الاسلام سلمیانی تصریح کرد: این شبکه اطلاعاتی با دادن اطلاعات نادرست به ضد انقلابان و خائنان کشور، قصد اختلال در نظام و به ویژه انتخابات مجلس را داشتند که با هوشیاری سپاه شکست خوردند.

او گفت: شکست بارز تحریم‌ها با ساخت جت در پایگاه نوژه با وجود همه تنگنا‌ها و تحریم‌ها از سوی امریکا اقدام بزرگی بود که در سطح بین اللمللی مطرح است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری افزود: در گام دوم انقلاب، فرزندان انقلاب ایران، فریاد ما می‌توانیم را یک صدا طنین انداز خواهند کرد.

گرامیداشت روز وقف، سالروز اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی و تشکر از دست اندرکاران همایش بزرگ پیاده روی اربعین و مسئولان و مردم عراقی برای پذیرای از زائران پیاده اربعین و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار