مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ خادمیار طلبه رضوی برای امر تبلیغ /برنامه ریزی برای توسعه چهارشنبه‌های رضوی در قم

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم از اعزام۱۰۰ خادمیار طلبه برای تبلیغ و میزبانی از زائران پیاده روی کوی رضا (ع)خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر تکیه‌ای،مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با بیان این که محرومیت زدایی هدف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درقم است،اظهار کرد: در همین رابطه سال ۹۷، ۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی به افراد متقاضی پرداخت شده‌است.


او ادامه داد: همچنین ۲۰۰ کمک هزینه جهیزیه و اعزام زوج‌ها به مشهد مقدس و برگزاری کلاس‌های مشاور‌های و آموزشی نیز از برنامه‌های این دفتر درماه‌های گذشته بوده است.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم  عنوان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درقم فعالیت‌های مختلف خود را در سطح استان قم با بیش از ۴ هزار خادمیار رضوی در حوزه‌های متعدد و گوناگون ارائه می‌دهد.


تکیه ای تاکید کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مبادی ورودی و خروجیاستان با عنوان، باب الرضا (ع) در مناسبت‌های مذهبی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این دفتر درقم است.


او بیان کرد: برنامه ریزی برای توسعه چهارشنبه‌های رضوی در سطح استان و قرائت زیارت امین الله در مدارس قم از جلوه‌های دیگر فعالیت این دفتر در استان قم است.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم  گفت: تجلیل و سرکشی به خانواده شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از رویکرد‌های فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان قم است.


تکیه ای بیان کرد: ۱۶ کانون تخصصی خادمیار رضوی در استان قم تشکیل شده و اقدامات قابل توجهی را در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی ارائه می‌دهد.


او  با اشاره به پیاده روی ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر بیان داشت: ۱۰۰ خادمیار طلبه برای میزبانی و امر تبلیع از زائران پیاده روی کوی رضا (ع) به مسیر پیاده روی این مراسم آیینی اعزام شده‌اند.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم با اشاره به ضرورت امید بخشی به مردم مناطق سیل زده ابتدای سال جاری در کشور گفت: اعزام خادمیان یاران مبلغ به مناطق سیل زده از دیگر اقدامات دامنه دار این دفتر درقم است.


تکیه‌ای افزود: بخشی از خادمیاران پزشک دفتر آستان قدس رضوی در قم هفته آینده برای رسیدگی به وضعیت درمانی مردم به شهر قنوات استان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.