تحویل۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده لرستانی

مدیر تأمین مسکن کمیته‌امداد لرستان با بیان اینکه عملیات احداث ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده تا پایان سال به اتمام می‌رسد، گفت: تاکنون ۳۰۰ واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

تحویل۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، چنگیز افراسیابی  مدیر تأمین مسکن کمیته‌امداد لرستان اظهار داشت: از سال ۹۷ تاکنون ۱۹۰ واحد مسکن شهری و ۱۳۱ واحد روستایی برای مددجویان کمیته‌امداد احداث و خریداری شده است.

او افزود: در مناطق محروم یک هزار و ۵۷ واحد مسکونی و در مناطق عادی استان لرستان هزار و ۳۱۴ واحد تعمیر و هم‌چنین ۳۱۹ مورد سرویس بهداشتی احداث شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد لرستان عنوان کرد: به‌طور کلی ۳ هزار و ۱۰ فعالیت عمرانی در قالب تعمیر، احداث مسکن‌ها و نیز سرویس بهداشتی برای مددجویان کمیته‌امداد داشته‌ایم.

وی بیان کرد: بسیاری از ساختمان‌های قدیمی روستایی، آشپزخانه و حمام ندارند و در بسیاری از روستا‌های مناطق محروم سرویس‌های بهداشتی مناسب وجود ندارد که کمیته‌امداد در قالب فعالیت‌های عمرانی به احداث این موارد هم می‌پردازد.

افراسیابی با بیان اینکه تعمیرات ۲ هزار و ۵۳۸ واحد مسکونی سیل‌زده را انجام دادیم، گفت: در حال حاضر همه تعمیراتی‌ها به اتمام رسیده و بخش احداثی‌ها هم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مدیر تأمین مسکن کمیته‌امداد لرستان خاطرنشان کرد: از ۲ هزار و ۱۰۰ واحدی که قرار است برای سیل‌زدگان پلدختر و معمولان احداث شود، هزار و ۳۳۰ واحد در حال ساخت است که البته از این تعداد هم ۳۰۰ واحد تکمیل و تحویل داده شده، ولی عملیات اجرایی ۷۷۰ واحد به‌دلیل نهایی‌نشدن جانمایی‌ها هنوز شروع نشده‌است.

انتهای پیام/م

۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده لرستان تحویل داده شد

برچسب ها: سیل ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.