مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

شهرداری قم برای توسعه فضا‌های ورزشی به حمایت‌های قضایی نیاز دارد/انعقاد توافق نامه های شهرداری با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم

مقیمی گفت: تسطیح و بهسازی زمین‌های راکد موجود در برخی مناطق قم و تبدیل آن‌ها به فضا‌هایی مناسب برای ورزش و بازی بدون حمایت‌های قضایی امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در جلسه شورای ورزش همگانی قم در تالار امام جواد (ع) استانداری گفت: شهرداری قم تاکنون چند بار برای آماده سازی این زمین‌ها به منظور استفاده‌های ورزشی و تفریحی عموم شهروندان اقدام نموده، ولی با شکایت مالکان مواجه شده‌است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم دربخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی درخواست‌ها از مسئولان این استان گفت: شهرداری به تنهایی توانایی تامین وسایل و تجهیزات ورزشی را ندارد و دولت باید آن را پشتیبانی نماید.

مقیمی بیان کرد: برغم هزینه‌ای که شهرداری برای بهسازی انجام داده، تنها در یک مورد ۱۰۰ شکایت از آن صورت گرفته و ناچار به پرداخت خسارت شده‌است.

او اضافه کرد: درسال جاری شهرداری قم فقط برای تهیه تجهیزات پارکی ۱۴ میلیارد ریال هزینه کرده‌است.

 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم یادآور شد: به تازگی در محله دروازه ری در منطقه یک شهرداری، حمام ویرانی را مسطح کردیم و اکنون به مکان مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان تبدیل شده، و اگر حمایت‌های قضایی را داشته باشیم، بیش از پیش این کار‌ها را انجام خواهیم داد.

مقیمی گفت: برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت برپایی مراسم‌ها و آیین‌های گوناگون با مشکلاتی رو به رو هستیم، و به تازگی توافق نامه های را با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منعقد کردیم.

 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه ورزش مساجد بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ پایگاه نشاط در مساجد قم فعال است و اگر حمایت‌های استانداری و اداره کل ورزش و جوانان باشد، خروجی‌های خوبی را از این پایگاه‌ها که در درون محلات فعال هستند خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

شهرداری قم برای توسعه فضا‌های ورزشی به حمایت‌های قضایی نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.