کشف بیش از ۷ میلیون و ۷۹۶هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس این استان در ۷ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۷ میلیون و ۷۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ۷ ماه نخست سال جاری، ۷ میلیون و ۷۹۶هزار و ۷۹۲ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

او بیان کرد: از مقدار سوخت‌های قاچاق کشف شده، ۳میلیون و ۹۶۵هزار و ۱۹۶ لیتر گازوئیل، ۸۳۵ هزار و ۶۰۸ لیتر بنزین، یک میلیون و ۷۴هزار و ۴۴۶ لیتر نفت و یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۵۴۲ لیتر انواع دیگری از سوخت‌ها است.

او افزود: در حال حاضر پلیس استان طرح جمع آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپو‌های سوخت را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در گلوگاه‌های مرزی فعال کرده است و در مدت مذکور علاوه بر انهدام ۱۰۴ باند قاچاق سوخت، تعداد ۱۴۹ دپوی غیرمجاز سوخت شناسایی و تخریب، ۳۷۸ باک اضافه کشف، ۲۴۱ دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش و ۳هزار و ۴۸۷ دستگاه انواع خودرو سواری و وانت حامل سوخت قاچاق توقیف و ۳هزارو ۵۵۰ نفر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با قاچاق سوخت مستلزم عزم همگانی همه دستگاه‌ها، نهاد‌های متولی و همچنین آحاد مردم است و در این خصوص پلیس با اقتدار با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/پ

مبارزه با قاچاق سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار