فعالیت ۶۳ کانون جمعیت هلال احمر در یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۳ کانون غنچه‌های هلال استان در قالب اجرای طرح‌های آموزشی و کمک‌رسانی به آسیب دیدگان فعالیت می‌کنند.

سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: کانون غنچه‌های هلال احمر یکی از کانون‌های معاونت امور جوانان است که با هدف ترویج و نهادینه سازی فضائل اخلاقی، فرهنگ نوع دوستی، آشنایی نونهالان گروه سنی ۵ تا ۷ سال با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه تشکیل شده است.

او با بیان اینکه کانون غنچه‌های هلال در ۶۳ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی استان یزد ،۳۷ مهدکودک و ۲۶ پیش دبستانی،فعالیت می‌کند، افزود: این کانون‌ها بیش از یک هزار نفر عضو دارد که بر اساس دستورالعمل‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند.

او هدف از راه اندازی کانون غنچه‌های هلال در مهد کودک‌ها را نهادینه کردن آموزش‌های امدادی در سنین کودکی و نحوه مقابله با حوادث عنوان کرد.

میرحسینی همچنین با اشاره به وظایف اعضای کانون غنچه‌های هلال، افزود: حضور مستمر و شرکت فعال در برنامه‌های کانون اعم از آموزش، اجرای سرود و نمایش و شرکت در اردو‌های مناسبتی از وظایف این کانون‌ها است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حضور در طرح راهنمایی مسافران نوروزی، برنامه‌های روز معلم، هفته هوای پا، هفته کاهش بلایای طبیعی و روز پلیس، تجلیل از سالمندان، عید غدیر، روز کتاب، دهه محرم، جشن نیکوکاری، مانور زلزله، اجرای نمایش‌ها و سرود‌های مربوط با اهداف جمعیت و مناسبت‌های دیگر از جمله فعالیت‌های کانون غنچه‌های هلال جمعیت هلال احمر استان یزد است.

میرحسینی در ادامه با تقدیر از اعضای کانون غنچه‌های هلال جمعیت هلال‌ احمر استان یزد و مربیان آن‌ها، ابراز امیدواری کرد که با اجرای موفق برنامه‌های آتی در ارزیابی عملکرد کانون غنچه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر کشور در سال جاری نیز شاهد شکوفایی غنچه‌های هلال جمعیت استان یزد باشیم.

انتهای پیام/ی

 کمک‌رسانی کانون غنچه‌های هلال  به آسیب‌ دیدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار