عاملان آدم ربایی مسلحانه در "چابهار" به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۲نفر از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی مسلحانه در شهرستان "چابهار" خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی همراه با تیر اندازی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در بیست و یکم مرداد ماه سال جاری در شهر چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های میدانی مأموران و پس از تحقیق از شاهدان عینی حاضر در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس، مردی ۳۹ ساله را با تیر اندازی و ایجاد رعب و وحشت در محله گلشهر چابهار ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با توجه به حساسیت موضوع و اولویت قرار دادن جان فرد ربوده شده تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز کردند که در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس، آدم ربایان عرصه را برخورد تنگ دیدند و پس از ۵ شبانه روز وی را در کوهستانه‌ای اطراف شهرستان "سرباز" رها کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: با آزادی فرد ربوده شده، تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه مأموران با شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه ۲ نفر از عاملان اصلی این پرونده را شناسایی و روز گذشته آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید:


این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر آدم ربایی شدند، ولی پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس، صراحتا به این عمل مجرمانه خود که با همدستی چندنفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی ۳ میلیارد ریالی با فرد ربوده شده، عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: با سرنخ‌های به دست آمده دیگر همدستان این ۲ متهم نیز شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری عاملان گروگانگیری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار