فرمانده انتظامی استان سمنان:

نیروی انتظامی استان سمنان به ۳ عملیات رسیدگی کرد

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: دستگیری سارقان قطعات خودرو، توقیف پارچه قاچاق و دستگیری سارق معتاد از ۳ عملیات ویژه نیروی انتظامی استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت اموال عمومی و خصوصی در معابر شهرستان دامغان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت گفت : در بررسی‌های اولیه رد پای دو متهم سابقه‌دار شناسایی شد.

او با بیان اینکه با درایت پلیس راننده ۴۵ ساله خودرو وانت پیکان دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد افزود: متهم در بازجویی‌ها به ۱۰۵ فقره سرقت اموال در معابر عمومی شهرستان‌های استان سمنان و خراسان رضوی با همکاری همسرش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این زوج دارای اعتیاد به مواد مخدر بودند، ابراز داشت: این دو نفر برای تأمین هزینه‌های اعتیادشان اموال سرقتی را در شهر‌های مختلف به مال‌خر‌ها می‌فروختند.

او بابیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو این موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت استان مطرح و با پیگیری‌های جدی پلیس به فردی سابقه‌دار در این جرائم مشکوک شدند، ابراز داشت: با شناسایی کامل متهم و مخفیگاه وی در اقدامات شبانه‌روزی ماموران انتظامی این سارق را دستگیر کردند

سرهنگ حسنی بابیان اینکه سارق بومی در اقدامی هماهنگ توسط عوامل کلانتری ۱۱ شهدای سمنان دستگیر و در بازجویی‌های خود به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد، تصریح کرد: سارقان به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: از شهروندان انتظار می‌رود که خودرو‌های خود را در محیط امن پارک کرده و حتما تدابیر لازم را در نظر بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه ابراز داشت: مأموران انتظامی سرخه نیز در برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود در حوزه قاچاق و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور بین‌المللی تهران-مشهد به دستگاه تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

حسنی بابیان اینکه این راننده فاقد مدرک و سند قانونی بود، اضافه کرد: مأموران در بازدید از این خودرو ۴۹ طاقه پارچه خارجی و ۹۸۵ کیلوگرم پودر کاکائو قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی این محموله چهار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

انتهای پیام / ر

دستگیری سارقان قطعات خودرو در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار