طرح هادی در ۳۸۲ روستای استان زنجان اجرا شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:طرح هادی در ۳۸۲ روستای استان زنجان اجرا شده است.

طرح هادی در ۳۸۲ روستای استان زنجان اجرا شده استمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:تهیه طرح هادی در ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار یعنی در ۶۹۰ روستا آماده شده و در بیش از ۳۸۲ روستا نیز این طرح عملیاتی شده است.

او تصریح کرد:  میانگین انجام طرح هادی در روستا‌های استان  زنجان ۵۳/۸ درصد  است این در حالیست که میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور ۴۵ درصد است که خوشبختانه از متوسط کشوری جلوتر هستیم و می‌توان گفت طرح هادی در بیش از نیمی از روستا‌های استان زنجان اجرا شده است.

صنعتی منفرد با اشاره به اینکه، طرح  هادی  زمینه توسعه و عمران روستا‌ها را با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند افزود: این طرح از جمله طرح‌های عمرانی است که جزء مهمترین ابزار کنترل و مدیریت تحولات کالبدی در سکونتگاه‌های روستایی  محسوب می شود.

او با بیان اینکه ارتقاء و بهبود سطح کیفیت زندگی روستاییان به عنوان هدف اصلی اجرای برنامه‌های توسعه روستایی تلقی می‌شود تصریح کرد:خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستا‌ها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در پایان اظهار امیدواری کرد:با هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مردم گام‌های موثرتری در جهت توسعه و آبادانی روستا‌ها برداشته شود.  
 
انتهای پیام/ ن
 

اجرای طرح هادی در روستاهای استان زنجان

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.