سردار جلالی در قم:

نیازمند بومی سازی درفناوری‌های نو و هایتک هستیم/دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: نیازمند صنعت بومی در فناوری‌های نو و هایتک هستیم تا امنیت زیرساخت‌ها حفظ شود.

نیازمند بومی سازی درفناوری‌های نو و هایتک هستیم/دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم عراق استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز پنجشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران بیان کرد: باید در برابر اقدامات خصمانه آمریکا هوشیار بود.

او با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور بنابه تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ تشکیل شده است، اظهار داشت: عملکرد این سازمان در به کارگیری ترکیبی از انواع روش‎های دفاع غیرنظامی با هدف ارتقای پایداری زیر ساخت‌های حیاتی کشور و حفاظت از مردم در شرایط بحران است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه بخشی از فناوری‌های نو در ذات خود دارای تهدید هستند، افزود: یکی از این فناوری‌ها نوین هوشمندسازی است که در صورت رعایت نکردن الزامات پدافند غیرعامل می‌تواند به تهدیدی جدی تبدیل شود، بنابراین ما نیازمند صنعت بومی درفناوری‌های نو و هایتک هستیم تا بتوانیم امنیت زیرساخت‌ها را حفظ کنیم.

جلالی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی خارج می‌توانند بستری برای ساماندهی مردم از سوی دشمن شوند، تصریح کرد: در ماجرای اخیر در عراق مردم مطالباتی دارند، اما دشمن تلاش دارد تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اعتراضات مسالمت آمیز را به سمت اغتشاش سوق دهد.

او با تاکید بر اینکه تلاش داریم از همه فناوری‌ها استفاده کنیم، اما باید تهدیدات و آسیب‌ها برطرف شود، اظهار داشت: حشد الشعبی و جریان مقاومت درعراق نیز برای حفاظت از خود دربرابر تهدیدات دشمن نیازمند شبکه ارتباطی بومی هستند.

سردار جلالی بااشاره به دستاورد‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور درطول سال‌های فعالیت آن بیان کرد: با توجه به افزایش سطح تهدیدات، ارتقای آمادگی را در اولویت اقدامات خود قرار داده‌ایم.

۸ تا ۱۴ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل در کشور نامگذاری شده‌است.

انتهای پیام/ش

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.