حجت الاسلام شهرستانی:

قدرت تسلیحاتی ایران مرهون تلاش نخبگان است/پدافند غیرعامل موجب حفظ نخبگان می‌شود

نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت:قدرت تسلیحاتی کشور مرهون تلاش نخبگان است و باید قدردان زحمات آنان بود.

قدرت تسلیحاتی ایران مرهون تلاش نخبگان است/پدافند غیرعامل موجب حفظ نخبگان می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی،نماینده آیت الله سیستانی در ایران قبل از ظهر پنجشنبه در دیدار سردار جلالی،رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر این استاد حوزه علمیه در قم برگزار شد، اظهار کرد: تکنولوژی در زندگی انسان‌ها نقش‌های مثبت و منفی بسیاری دارد.

او با بیان اینکه تکنولوژی به آرمان‌های انسان لطمات بسیاری را وارد می‌کند، افزود: تکنولوژی دارای جنبه‌های مثبت بسیاری نیز است که باید از آن استفاده کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران بیان کرد: پدافند غیرعامل موجب حفظ نخبگان در کشور می‌شود بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید؛نیازمند بومی سازی درفناوری‌های نو و هایتک هستیم


او با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی از نخبگان به دلیل نبود به‌کارگیری صحیح از کشور مهاجرت کرده‌اند، افزود: پدافند غیرعامل می‌تواند در حفظ نخبگان در کشور بسیار کمک کننده باشد.

حجت الاسلام شهرستانی با بیان اینکه دشمنان درصدد ضربه زدن از راه‌های مختلف به کشور هستند، اظهار داشت: جذب تیزهوشان از مقطع ابتدایی اقدام خوبی است، اما خروجی کار مشخص نیست و باید مراقب باشیم که خروجی این مدارس را دیگر کشور‌ها استفاده نکنند.

او نخبگان را سرمایه‌های بزرگ ایران اسلامی دانست که باید از مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور جلوگیری کرد، گفت: باید سازوکاری ایجاد شود تا حضور نخبگان در کشور مدیریت شود و بتوان از آن‌ها استفاده مطلوب داشت.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران در ادامه گفت: قدرت تسلیحاتی امروز کشور نتیجه تلاش نخبگان است، بنابراین باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس پدافند غیرعامل کشور با نماینده آیت الله سیستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.