حماسه ۱۳ آبان بر استکبارشناسی و استکبارستیزی استوار است

امام جمعه شهرکرد گفت: رویکرد اساسی در واقعه حماسه ملی ۱۳ آبان، بر استکبارشناسی و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران استوار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ در نشست اعضای کمیته‌های بزرگداشت حماسه ۱۳ آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: رویکرد اساسی در واقعه حماسه ملی ۱۳ آبان بر استکبارشناسی و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران استوار است و این حقیقت موجب بیداری اسلامی در بین کشور‌های منطقه و جهان نیز شده است.

او افزود: استکبار جهانی در این برهه از زمان با توان ظرفیت و توان خود وارد میدان جنگ با انقلاب اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی شده است و علیه انقلاب توطئه می‌کند.

نکونام اضافه کرد: پیام شهید دانش‌آموز محمد حسین فهمیده، استکبارستیزی و استقامت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و استبداد منطقه بود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: رویداد‌های تاریخی و فراملی ۱۳ آبان باید موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی شد.

نکونام، رمز محبوبیت معمار کبیر انقلاب اسلامی در بین آزادی خواهان جهان را متکی بودن این شخصیت تاثیرگذار به اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) در مبارزاتشان به غیر از جلب رضایت الهی و احقاق حقوق افراد مظلوم جامعه به چیزی دیگری فکر نمی‌کردند.

او ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره شاهد شیطنت و بد عهدی آمریکا و استکبار جهانی بوده است و امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر ملل جهان آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران باعث شده است که مردم ولایی کشور همه ساله در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مختلف در صحنه حضور حماسی و پر شور داشته باشند و بی اعتمادی به سیاست‌های شیطان بزرگ را اعلام کنند.

او با بیان اینکه جنبش بیداری اسلامی در کشور‌های مختلف جهان نمادی از حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با زور و ظلم است، اظهار داشت: هم‌اکنون این کشور‌ها با الگوبرداری از ایران اسلامی در حال استکبار ستیزی هستند.

انتهای پیام/خ

۱۳ آبان موجب تقویت روحیه انقلابی جوانان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.