مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

آب‌گرفتگی شدید در تربت جام /یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در رودخانه+ فیلم

طی بارش شدید باران، بلوار امام خمینی شهرستان تربت جام دچار آب‌گرفتگی شدید و کشته شدن یه نفر در پی واژگونی خودرو شد.

شایانفر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: بارندگی‌های استان تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در ۲۷ ایستگاه ثبت شده که بیشترین بارندگی در قوچان با ۱۳ میلی متر، نیشابور ۱۰/۵ میلی متر، داورزن، جغتای و سبزوار ۴ تا ۸ میلی متر و مابقی شهرستان‌ها کمتر از ۳ میلی متر بوده است.

او ادامه داد: هم اکنون بیشترین آبگرفتگی در تربت جام گزارش شده، که با توجه به حجم بالای آن، امکاناتی از شهرستان‌های مجاور مثل تایباد به این شهرستان ارسال کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: نیرو‌های عملیاتی از جمله هلال احمر، ارتش و آب و فاضلاب مشغول تخلیه آب هستند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.

شایانفر افزود: شورای مدیریت بحران تشکیل شده و برای بررسی بهتر این موضوع به تربت جام خواهیم رفت.

او ادامه داد: یک خودرو در ورودی تربت جام دچار خسارت شده است که باید قطعی بشود و درحال بررسی موضوع هستیم، همچنین برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند که نیرو‌های عملیاتی مشغول تخلیه آب هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ما دستور تخلیه منازل را نداده ایم و برخی منازل که با آبگرفتگی مواجه شدند، خودشان این کار را انجام دادند.

یک کشته ویک مفقود در سیل تربت جام

فرماندار تربت جام نیز گفت:بر اثر جاری شدن سیل حاصل از تگرگ در ارتفاعات بزد و ورود آن به کانال‌ها و رودخانه‌های فصلی منتهی جاده اصلی تربت جام - مشهد، متاسفانه خودروی زانتیا در محدوده دانشگاه وحدت از جاده منحرف و به داخل کانال سقوط می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد:بر اثر این سانحه متاسفانه یک نفر فوت و یک نفر نیز مفقود گردیده که تلاش نیرو‌های امدادی برای پیدا کردن این فرد ادامه دارد.

او ادامه داد:سیل از مسیر دشت‌های اطراف وارد تربت جام شده است.

طی بارش شدید باران در شهرستان تربت جام، بلوار امام خمینی این شهرستان، هم‌اکنون دچار آب‌گرفتگی شدید شده است.

انتهای پیام//ف. ش/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.