رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عربستان کانون‌ پرورش تروریسم تکفیری است / مسئولان به خواسته‌های به حق مردم پاسخ دهند

حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت:عربستان کانون‌ پرورش تروریسم تکفیری است و با دلار‌های نفتی آن‌ها را پشتیبانی می‌کند.

حامیان اصلی داعش آمریکا و عربستان هستند /عربستان کانون‌پرورش تروریسم تکفیری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام ذوالنوری ،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز در جمع نمازگزاران جمعه قم،عملیات کشتن سرکرده تروریست‌ها پیش از انتخابات آمریکا را استفاده ابزاری برای تبلیغات روسای جمهور آمریکا عنوان کرد و افزود: در زمان اوباما خبر مرگ بن لادن را اعلام کردند و امروز هم برای فریب افکار عمومی جهان و مردم بی بصیرت آمریکا رئیس جمهور این کشور خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی را منتشر می‌کند.

او آمریکا را یکی دیگر از حامیان داعش، برشمرد و افزود: در سوریه و عراق هرجا تکفیری‌ها در شرایط محاصره قرار گرفتند، نظامیان آمریکایی مواضع جبهه مقاومت را بمباران کرده و راه فرار برای تروریست‌ها ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها اگر بخواهند با تروریسم مبارزه کنند می‌توانند، این جریانات را نشان از نفاق و دوگانگی رفتار آمریکایی‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام ذوالنوری اظهار کرد: تروریست ها، بخشی از نیرو‌های آموزش دیده صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه هستند و هنگامی که در آستانه انهدام قرار می‌گیرند پیش از فاش شدن اسرار و اطلاعاتی که از نوکری آمریکایی‌ها در اختیار دارند از سوی خودشان از بین می‌روند.

نماینده مردم قم افزود: آمریکایی‌ها دست از منطقه بر نخواهند داشت جز این که مردم منطقه دستشان را قطع کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه امروز جنگ‌های نیابتی به جنگ‌های درون تمدنی تبدیل شده گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و با راهبرد جنگ تراشی در منطقه خاورمیانه حضور نظامی دارد.

او با اشاره به حمایت‌های عربستان از تکفیری‌های داعشی گفت: عربستان در ظاهر عضو ائتلاف ضد تروریسم آمریکا است، اما کانون‌پرورش تروریسم تکفیری است و با دلار‌های نفتی آن‌ها را پشتیبانی می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند سوار بر امواج نارضایتی‌های مردمی در لبنان و عراق شوند افزود: دست‌های آلوده رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد اختلاف این حوادث را خلق می‌کند.

او بلوغ سیاسی مردم عراق و لبنان را مانع به نتیجه رسیدن اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: حضور مرجع عالیقدر شیعیان آیت الله سیستانی در عراق و شخص سید حسن نصرالله در لبنان مطالبات مردم را محقق می‌کند و توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری در بخش دیگری از سخنانش به تبعات برجام اشاره کرد و گفت: تحریم‌های پس از برجام بسیار بیشتر از قبل از آن بود و این نتیجه گدایی لطف و مطالبه امنیت کاذب از دشمن گرگ صفت است.

نماینده مردم قم با بیان اینکه در اوج مذاکرات برجام بار‌ها به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گوشزد شد، گفت: متاسفانه به جای مقاومت با تهدید دشمن عقب نشینی کرده، میدان تجدید نظر برای دشمن فراهم آورده و فشار اقتصادی را عاید مردم کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از فریبکاری مسئولان در آستانه انتخابات مجلس گلایه کرد و گفت چرا با طرح رفراندوم و نشان دادن موافقت خود در استادیوم رفتن بانوان جریان دو قطبی سازی در کشور راه می‌اندازید.

او  با تقدیر از برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور وقتی قوه قضائیه با تمام توان با کانون‌های فساد مقابله می‌کند چرا مسئله را سیاسی طرح می‌کنید.

حجت الاسلام ذوالنوری از مسئولان خواست با طرح حجاب اختیاری و مسائلی از این دست اولویت‌های مردم غیرتمند کشور را جابجا نکنند و به خواسته‌های به حق مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/ش

حجت‌الاسلام ذوالنوری در جمع نمازگزاران قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار