نامه آیت الله سعیدی به بازیکن پرسپولیس

نماینده ولی‌فقیه در قم از اقدام تحسین برانگیز مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله سعیدی امام‌جمعه قم و نماینده ولی‌فقیه در استان در نامه‌ای خطاب به مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از او  قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسیار خرسندیم که جنابعالی به پیروی از خیل شهدا، به خون تپیده چهل سال گذشته در عرصه دفاع مقدس و به‌مانند مدافعین شجاع حرم اهل‌بیت(ع) و جوانان ارزشی و انقلابی پرشمار این مرزوبوم یک‌بار دیگر ثابت کردید که پای‌کار انقلاب و نظام ایستاده‌اید و لبیکی جانانه به بیانیه گام دوم انقلاب گفتید.

اقدام ارزشمند و به‌موقع جنابعالی مانند پیامی صریح و روشن به مسئولان و آحاد جامعه در راستای حمایت از ولی‌فقیه بود و این‌جانب به نمایندگی از ائمه محترم جمعه قم مراتب تقدیر و تشکر از این عمل انقلابی و بزرگ شمارا اعلام داشته و امیدوارم آحاد جامعه و جوانان این مرزوبوم بدانند که رمز موفقیت و عبور از تمامی بحران‌ها تبعیت و پیروزی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

مهدی ترابی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ۲۸ مهرماه بعد از اینکه در دقیقه ۱۹ گل اول را به تیم فوتبال پیکان زد، ضمن بالا زدن لباس پرسپولیس ، نوشته‌ای را که در تیشرت زیرین آن بود به معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت  که بر روی آن عبارت" تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری" نقش بسته بود.

انتهای پیام/ش

قدردانی امام جمعه از مهدی ترابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.