نماینده، ولی فقیه در کردستان:

سلامت و امنیت دو موضوع مهم در حکومت هاست

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تحقق عدالت در راستای ارائه خدمات درمانی به اقشار مختلف را یکی از مطالبات جدی مردم عنوان کرد و بر توجه مدیران به این مهم تاکید کرد.

سلامت و امنیت دو موضوع مهم در حکومت ها باید مورد توجه قرار گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مسوولان و کارکنان بیمه سلامت استان کردستان اظهار کرد: سلامت و امنیت دو موضوع مهمی است که حکومت‌ها باید مورد توجه قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امنیت در هر جامعه‌ای وجود داشته باشد، می‌تواند هر شرایط سختی را به لحاظ اقتصادی تحمل کنند.

او افزود: ایران در حوزه امنیت با وجود تمام توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از امنیت کاملا پایدار برخوردار هستیم. وی تصریح کرد: امروز به لحاظ امنیت به جایگاهی رسیده‌ایم که کسی جرأت نگاه چپ به کشور ما را ندارد و این موضوعی است که حتی دشمنان به آن معترف هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: امروز در بحث قدرت نظامی و اطلاعاتی در جایگاهی قرار داریم که تمام حرکات دشمنان را در زمین، آسمان وبستر آب رصد می‌کنند.

آیت الله حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: در راستای رشد بخش سلامت در کشور اقدامات بسیار خوبی در انجام شده است، در علم پزشکی ایران اسلامی در دنیا رشد قابل توجهی داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امروز این موضوع در دنیا به ویژه در بین کشور‌های اسلامی جا افتاده که ایران به لحاظ علمی بسیار قوی است.

آیت الله حسینی‌شاهرودی افزود: امروزه متخصصین ایرانی نه تنها در کشور بلکه در دنیا پخش هستند و این افتخار بزرگی برای ایرانیان است.

او عدالت در پزشکی و درمان را اصل بسیار مهمی دانست و گفت: در گذشته یک آشفتگی مدیریتی در حوزه درمان داشتیم که بخش زیادی از مشکلات رفع شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در بحث ارائه خدمات درمانی در گذشته با توجه به مباحثی مانند زیرمیزی و ... آشفتگی‌هایی وجود داشت که خوشبختانه این موضوع الان تا حد قابل‌توجهی حل شده و زمینه عدالت در ارائه خدمات سلامت را شاهد هستیم. حسینی‌شاهرودی اذعان کرد: توجه به قشر نیازمند در بحث ارائه خدمات درمانی باید ملاک متولیان این حوزه در استان قرار گیرد.

او عنوان کرد: زمینه تحقق عدالت در ارائه خدمات درمانی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم باید فراهم شود. وی با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت‌ها را ضروری دانست و گفت: مدیریت به نحو احسن در شرایط بحران و مشکلات مدیریت درست است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: تسهیل و سرعت‌بخشی در ارائه خدمات درمانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حسینی‌شاهرودی گفت: پیشقدم بودن در ارائه پیشنهاد‌های خوب در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مخاطبین باید مورد توجه متولیان این حوزه در سطح استان قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در بحث نظام سلامت به ویژه در حوزه سلامت و درمان باید نیازسنجی‌های لازم در سطح استان انجام شود.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه این موضوع که آیا زیرساخت‌های موجود در بحث سلامت و درمان کافی است یا نه باید بررسی شود، گفت: اگر نیازی در زمینه تخصص‌ها در استان احساس می‌شود بیمه سلامت به عنوان یکی از متولیان این موضوع باید نیازسنجی کند.

او اذعان کرد: باید از ظرفیت‌هایی که در نقاط مختلف در حوزه سلامت نیرو‌های مسلح در سطح استان دارند بر اساس توافقنامه و تفاهم‌نامه‌هایی به نفع بیماران استفاده شود.

انتهای پیام/ز

سلامت و امنیت دو موضوع مهم در حکومت ها باید مورد توجه قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.