بارش های پاییزی و خسارت های شدید به کشاورزان جنوب کرمان

بارش شدید باران و تگرگ خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و راه‌ها در جنوب استان کرمان وارد کرد و موجب آبگرفتگی برخی معابر شهری شد.

بارش های پاییزی و خسارت های شدید به کشاورزان جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بارش شدید باران و تگرگ در شهرستان جیرفت،علاوه بر آبگرفتگی معابر به گلخانه‌ها و مزارع روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

علی سالاری مدیرجهاد کشاورزی جیرفت با اشاره به بارش شدید تگرگ در روستا‌های بخش مرکزی به ویژه روستای دهنو گفت: حجم خسارت وارده به خصوص به گلخانه‌ها بالا است و گروه‌های کارشناسی برای برآورد دقیق خسارات به منطقه اعزام شده اند.

 طاهری مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبر آباد هم گفت: طوفان و تگرگ به ۲۱۰ هکتار از باغات، ۱۰۰ هکتار مزرعه و ۴ هکتار گلخانه در این شهرستان بین ۳۰ تا ۳۵ درصد خسارت وارد کرده است.


بیشتر بخوانید: رگبار در ارتفاعات جنوب غرب کرمان 


نیکنفس فرماندار شهرستان فاریاب هم اعلام کرد: بارش شدید باران وتگرگ باعث جاری شدن سیلاب در مناطقی از این شهرستان شد و به ده هکتار از اراضی کشاورزی روستای حُرمه آسیب رساند و بخشی از راه روستایی زهمکان به فاریاب را تخریب کرد.

بارش شدید باران و تگرگ از روز پنجشنبه به صورت پراکنده در مناطق مختلف جنوب استان کرمان شروع شد و عصر پنجشنبه، جاری شدن ناگهانی سیلاب در رودخانه منطقه رمشک از توابع قلعه گنج، باعث جان باختن یک نفر و گرفتار شدن چند خودرو در داخل رودخانه شد.

انتهای پیام/س

خسارت‌های باران و تگرگ در مناطقی از جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار