فرمانده انتظامی استان همدان؛

قرص‌های اعتیاد از سوی نهاد‌های مسئول توزیع شود

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قرص‌های پیش بینی شده برای معتادان بهبود یافته از سوی نهاد‌های مسئول توزیع شود.

قرص‌های اعتیاد از سوی نهاد‌های مسئول توزیع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی (استانی) انتظامی استان همدان گفت: برخورد با ترانزیت، مصرف و توزیع کننده مواد مخدر دارای یک زنجیره است که اگر هر یک از مجموعه‌ها برای مقابله با این پدیده دست به دست هم ندهند مبارزه با این پدیده شوم عقیم می‌ماند.

او اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان روزانه ۱۰۰ نفر را دستگیر می‌کنند که برخی از آن‌ها برای بیستم و سی امین بار است که از سوی پلیس دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس نقشی در برنگشتن فرد به دامن اعتیاد ندارد، افزود: وجود معتاد یک واقعیت است بنابراین باید راهکاری ارائه کرد که توزیع قرص از دست دلالان خارج شود.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: فرد بهبود یافته برای رهایی از دامن اعتیاد نیاز به مصرف برخی از قرص‌ها دارد که این قرص‌ها باید از سوی نهاد‌های مسئول توزیع شود تا در اماکن تفریحی و گردشگری شاهد رد و بدل کردن قرص و موادمخدر نباشیم.

او درباره دوره بصیرت افزایی نیز گفت: با توجه به اینکه پلیس در خط مقدم برخورد با تمامی فتنه‌ها قرار دارد باید با حرکت در مسیر ولایت، از شاخص پیش بینی شده ذره‌ای انحراف نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: بنابراین با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در نیرو‌های مسلح به ویژه ناجا برای فرماندهان سطح یک دوره‌های بصیرت برگزار شده و از توان اساتید مجرب در حوزه اعتقادی و علمی برای ارتقای معنویت نیرو‌های نظامی استفاده می‌شود.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: دوره‌های بصیرت افزایی برای لایه‌های اول در قم و برای لایه دوم و سوم نظامی در استان برگزار می‌شود چرا که نیرو‌های پلیس نیازمند به این نوع برنامه‌ها با توجه به نوع ماموریت‌هایی که با آن مواجه اند، هستند.

او گفت: در طول ماه محرم و صفر و اربعین حسینی همه فرماندهان و معاونان اقدام به سرکشی از مسیر‌ها کرده که نتیجه آن ایجاد نشدن کوچکترین ناامنی با وجود تردد میلیونی زائران از جاده‌های این استان بود.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: ۸۵ موکب در استان همدان در اربعین حسینی فعال بودند که از نظر امنیتی، انتظامی و ترافیکی زیر پوشش نیروی انتظامی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

 

روزانه ۱۰۰ معتاد در استان همدان دستگیر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.