رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد؛

دست‌های آلوده رژیم آل سعود در حوادث عراق ایجاد اختلاف می‌کند/آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه حضور نظامی دارد

حجت الاسلام ذوالنور گفت: دست‌های آلوده رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی باهدف ایجاد اختلاف این حوادث را خلق می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست بصیرتی که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به تبعات برجام گفت: تحریم‌های پس از برجام بسیار بیشتر از قبل از آن بود و این نتیجه گدایی لطف و مطالبه امنیت کاذب از دشمن گرگ‌صفت است.

حجت‌الاسلام ذوالنور افزود: برخی با طرح رفراندوم و نشان دادن موافقت خود در استادیوم رفتن بانوان جریان دوقطبی سازی در کشور راه می‌اندازند، برخی از مسئولان با طرح حجاب اختیاری و مسائلی ازاین‌دست اولویت‌های مردم غیرتمند کشور را جابجا نکنند و به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ دهند.

ذوالنور با بیان اینکه آمریکایی‌ها دست از منطقه بر نخواهند داشت جز این‌که توسط مردم منطقه دستشان قطع شود، گفت: آمریکا یکی از حامیان داعش است، در سوریه و عراق که تکفیری‌ها در شرایط محاصره قرار گرفتند نظامیان آمریکایی مواضع جبهه مقاومت را بمباران کرده و راه فرار برای تروریست‌ها ایجاد کردند.

او با بیان اینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و با راهبرد جنگ تراشی در منطقه خاورمیانه حضور نظامی دارد، ادامه داد:عربستان در ظاهر عضو ائتلاف ضد تروریسم آمریکا است، اما کانون پرورش تروریسم تکفیری است و با دلار‌های نفتی آن‌ها را پشتیبانی می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تقدیر از برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور وقتی قوه قضائیه با تمام توان با کانون‌های فساد مقابله می‌کند چرا مسئله را سیاسی طرح می‌کنید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث عراق و لبنان تصریح کرد: دست‌های آلوده رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی باهدف ایجاد اختلاف این حوادث را خلق می‌کند، حضور مرجع عالی‌قدر شیعیان آیت‌الله سیستانی در عراق و سید حسن نصرالله در لبنان مطالبات مردم را محقق می‌کند و توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآورشد:در اوج مذاکرات برجام بار‌ها به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه گوشزد شد، اما متأسفانه به‌جای مقاومت با تهدید دشمن عقب‌نشینی کرده و میدان تجدیدنظر برای دشمن فراهم و فشار اقتصادی را عاید مردم کردند.

انتهای پیام/ ح

برخی با طرح حضور بانوان در ورزشگاه جریان دوقطبی سازی ایجاد می‌کنند

برچسب ها: نماینده مجلس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار