آموزش فرهنگ ترافیکی برای نسل آینده

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:آموزش فرهنگ ترافیکی نیاز نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناهید شهرامی نیا سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه مراسم کودک و ایمنی که با حضور دانش آموزران مقطع ابتدایی برگزار شد، گفت: این اداره کل در راستای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی خود اقدام به برگزاری مراسم کودک و ایمنی با هدف آشنایی نسل نوپا و آینده ساز با مسایل ایمنی در جاده‌ها از جمله استفاده از پل عابر پیاده، دقت به تابلو‌ها و علائم و شناخت حرفه راهداری کرد.

او افزود: در این مراسم مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان و نهادینه ساختن فرهنگ تردد و مقررات راهنمایی و رانندگی و شناخت فعالیت‌های راهداری در قالب نمایش‌های موزیکال به دانش آموزان آموزش داده شد.

شهرامی نیا از دانش آموزان به عنوان سرمایه کشور یاد کرد و گفت: این افراد در آینده مسولیت‌های مختلف کشور را بر عهده می‌گیرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنند.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دانش آموزان را افرادی دارای هوش و توان فکری بالا دانست و افزود: این افراد می‌توانند نقش موثر و مفیدی در کاهش سوانح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و ما را در این مسیر کمک و یاری دهند.

مراسم کودک و ایمنی  با حضور جمعی از مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، آموزش و پرورش، پلیس راهور و با مشارکت مدارس مرکز استان در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/ م

ضرورت آموزش فرهنگ ترافیکی برای نسل‌های آینده

برچسب ها: حوادث ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.