کافی نبودن اعتبار تخصیص یافته به آب منطقه‎ ای لرستان برای جبران خسارت سیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ‎ای لرستان گفت: اعتبار تخصیص یافته به این شرکت برای بازسازی تاسیسات زیربنایی خسارت دیده از سیل کافی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ‎ای لرستان اظهار داشت: سیل فروردین ماه امسال ۶۴۶ میلیارد تومان به تاسیسات آبی این شرکت خسارت وارد کرد که برای جبران آن تنها ۴۴ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی، انجام اقدامات زیربنایی برای بهبود راندمان‌های آبیاری و بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی را از از ضروریات این حوزه دانست و افزود: این در حالیست که اعتبار تخصیص یافته برای این امر جوابگو نمی‌باشد.

وی بیان کرد: با این وضعیت بخشی از کشاورزان در فصل آبیاری آتی نمی‌توانند از تاسیسات آبی خسارت دیده آبگیری کرده و تنها منبع درآمدی خود را نیز از دست می‌دهند.

وی گفت: تاسیسات آبی و شبکه‌های آبیاری کاسیان چغلوندی و طاق پل شکسته خرم آباد که در سیل ۱۲ فروردین ماه سالجاری به شدت خسارت دیده بودند با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل در حال مرمت و بازسازی هستند.

وی تصریح کرد: لایروبی پشت بند‌های انحرافی و کانال‌های آبرسانی، ترمیم و بازسازی بدنه بند و کانال ها، تعمیر و تعویض دریچه ها، مرمت و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده شبکه آبیاری و اصلاح جاده سرویس از عملیات اجرایی پروژه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/م

اعتبار تخصیص یافته به آب منطقه‎ای لرستان برای جبران خسارت سیل کافی نیست

برچسب ها: سیل ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار