معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد:

انجام ٢٣ هزار پرواز در فرودگاه امام (ره) طی شش ماه نخست سال /جابجایی ٣ میلیون و ٩٦٥ هزار مسافر

خوشخو گفت: در شش ماه نخست امسال ٢٣ هزار و ٢٢١ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شده است.

انجام ٢٣ هزار پرواز در فرودگاه امام (ره) طی شش ماه نخست سال /جابجایی ٣ میلیون و ٩٦٥ هزار مسافربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ حسن خوشخو اظهار داشت: بر اساس آمار‌های اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز شهر فرودگاهی در شش ماه نخست امسال ٢٣ هزار و ٢٢١ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شده و ٣ میلیون و ٩٦٥ هزار و ٣٠٧ مسافر با این پرواز‌ها جابجا شده است.

خوشخو با تشریح این آمار گفت: در این مدت ١١ هزار و ٦١٣ پرواز با یک میلیون و ٩٩٦ هزار و ٣٥٥ مسافر وارد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) شده و میزان بار همراه این مسافران ٣٨ میلیون و ٦٢٨ هزار و ١٤٦ کیلوگرم بوده است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ٩٦٨ هزار و ٩٥٢ مسافر نیز با ١١ هزار و ٦٠٨ پرواز از فرودگاه امام (ره) به اقصی نقاط جهان سفر کردند که بار همراه آن‌ها ٣٨ میلیون و ٨٧٥ هزار و ٥٠١ کیلوگرم بوده است.


بیشتر بخوانید: فرودگاه امام خمینی رکوددار پروازهای خارجی /امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما فراهم شد


معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: امسال شاهد رشد ٧٩ درصدی تعداد زائران ایام اربعین حسینی بودیم و باتوجه به بهره برداری از ترمینال گالری سلام توانستیم به هر میزان که شرکت‌های هواپیمایی درخواست مجوز پرواز فوق العاده به نجف و بغداد داشتند را پذیرش کنیم.

خوشخو افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، رسالت مهم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر ارائه خدمات مناسب به مسافرین و مراجعین این مجموعه تعیین شده و پیش بینی می‌کنیم در پایان امسال شاهد رشد چشمگیر رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار