مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است

جمال گفت: برای رسیدن به مقصد گردشگری باید از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت و جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره انار درجزین مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است، گفت: برگزاری چنین رویداد‌هایی در مقوله سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و جذب گردشگر و توریست اثرگذار خواهد بود.

او ضمن بیان اینکه باید کوشید تا همه ظرفیت‌های برای معرفی استان سمنان به عنوان مقصد گردشگری به کار گرفته شود، افزود: این اقدامات می‌تواند منطقه را به بهترین نحو ممکن معرفی کند و از سویی در رونق اقتصادی صنعت پاک گردشگری موثر باشد.

‌مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه جشنواره ملی ایل سنگسر ۱۵ لغایت ۱۷ آبان ماه جاری در مهدی‌شهر با حضور شش استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی با ابعاد ملی صرفا معرفی و برند سازی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن است.

جمال اضافه کرد: استان سمنان یکی از سرزمین‌هایی است که چهار اقلیم مختلف را یکجا در درون خود دارد و علاوه بر آن غارنوردی، کویر، جنگل، کوهستان و جاذبه‌های تاریخی دیگر مواهبی که استان را از دیگر مناطق کشور جدا و این پکیج گردشگری را خاص‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ح

جشنواره ملی ایل سنگسر ۱۵ لغایت ۱۷ آبان ماه جاری در مهدی‌شهر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار