رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو وارد ارومیه شدند/افتتاح چندین طرح مهم در آذربایجان غربی

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به همراه رضا اردکانیان وزیر نیرو با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو وارد ارومیه شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس مجلس شورای اسلامی، در بدو ورود خود به ارومیه  هدف خود از این سفر را را افتتاح چند طرح در حوزه آب و گردشگری در شهرستان‌های سردشت، مهاباد، ارومیه و پلدشت عنوان کرد.

بر اساس برنامه اعلامی تیم استقبال از علی لاریجانی رئیس مجلس  و اردکانیان وزیر نیرو در این سفر نخست، در شهرستان سردشت پس از بازدید از تاج سد از طرح جامع گردشگری سردشت در این مکان رونمایی خواهد کرد.

افتتاح نیروگاه برق‌آبی سردشت و سخنرانی از دیگر برنامه‌های رئیس مجلس در این شهرستان است.

رئیس مجلس پس از سردشت با هلی کوپتر به مهاباد می‌رود و در گلزار شهدا مورد استقبال مسئولان شهرستانی قرار میگیرد.

پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، علی لاریجانی سامانه تأمین و تصفیه آب شرب مهاباد را که با اعتباری بالغ بر ۶۲۸ میلیارد ریال احداث شده افتتاح می‌کند.

در شهرستان مهاباد بصورت ویدئو کنفرانس سامانه بهبود و ارتقای کیفیت آب شرب شهر پلدشت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد. سخنرانی در جمع مردم و مسئولان مهاباد نیز بخش دیگری از برنامه‌های رئیس مجلس در این شهرستان است.

ارومیه مقصد بعدی رئیس مجلس و وزیر نیرو است. در مرکز استان نیز سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک گلمان ارومیه با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

پس از افتتاح فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، سفر یک روزه رئیس مجلس و وزیر نیرو به آذربایجان غربی به پایان می‌رسد.

 


بیشتر بخوانید:سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر نیرو به آذربایجان‌غربی


انتهای پیام/م

 

سفر رئیس مجلس به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.