غیر قانونی بودن ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیر مجاز

بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی موظفند از ارائه هرگونه خدمات زیربنایی به ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  دبیر کارگروه زمین خواری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مناطقی که تصرف و تغییر کاربری در آن‌ها انجام شده گفت: جاده دهنو، محمود آباد علیا، زیر گذر مختار، جاده کمربندی یاسوج اصفهان، زیر گذر تنگ کنار، حاشیه سد شاه قاسم، سرنجل کل، بعد از تلگاه و آبشار یاسوج مناطقی هستند که به دور از چشم قانون توسط سودجویان تغییر کاربری شده اند.

حسین کاظمی با اشاره به اینکه در برخی از این مناطق ساخت و ساز‌های غیر قانونی انجام شده است افزود: با وجود اینکه این تغییر کاربری‌ها خلاف قانون بوده، اما دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق، و گاز به آنهاخدمات رسانی کرده اند.

او با اشاره به اقدام غیر قانونی تعاونی فرمانداری به فروش زمین‌های واگذاری فاز ۴ فرمانداری در سایت دیوار گفت: مردم باید مطلع شوند که تغییر کاربری این زمین‌ها غیر قانونی است و از خرید آن خودداری کنند.

کاظمی ادامه داد: نیروی انتظامی برای ساخت ستاد فرماندهی در جاده نقاره خانه علاوه بر تغییر کاربری اراضی کشاورزی به حریم جاده نیز تجاوزکرده است که دستگا‌های ذی ربط باید هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری و به کارگروه زمین خواری ارائه دهند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمدهم گفت:طبق گفته فرمانده نیروی انتظامی شش میلیارد تومان بابت زمین‌های ساخت ستاد فرماندهی به فروشندگان پرداخت و مجوز نیز دریافت کرده است.

عزیز فیلی افزود: راه و شهر سازی، جهاد کشاورزی، شهرداری و نیروی انتظامی باید در سریعترین زمان ممکن برای تعیین تکلیف ستاد فرماندهی انتظامی اقدام کنند.

او با اشاره به خدمات رسانی دستگاه‌ها به ساخت و ساز‌های غیر مجاز افزود: اگر ثابت شد دستگاهی به ساخت و ساز‌های غیر مجاز خدمات ارائه کرده باید از سوی همان دستگاه جمع آوری شود.

انتهای پیام/غ

اقدام غیر قانونی دستگاه های خدمات رسان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.