رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

پرونده گندم های مفقودی گلستان تعیین وقت شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:رسیدگی به پرونده گندم‌های مفقودی گلستان که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده بود، تعیین وقت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این پرونده مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان است.

او افزود: شاکی پرونده یعنی اداره غله و خدمات بازرگانی استان مدعیست سرنوشت ۹میلیون و ۳۷ هزار و ۹۹۳ کیلوگرم گندمی که این اداره سال ۹۵ به متهمان این پرونده برای نگهداری در کارخانه شان امانت سپرده بود، مشخص نیست.

هاشمیان با اعلام این که نخستین جلسه رسیدگی متهمان این پرونده، ۹ صبح یکشنبه ۱۹ آبان برگزار می‌شود ادامه داد: دادگاه رسیدگی به این پرونده علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

 
بیشتر بخوانید:


او افزود: متهمان این پرونده سه نفرند که دو نفرشان فراری هستند و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید، محاکمه خواهند شد.

این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دومین پرونده‌ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان رسیدگی می‌شود.
 
انتهای پیام / فا

تعیین وقت پرونده گندم‌های مفقودی گلستان

برچسب ها: دادگستری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.