همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک‌های واقعیت افزوده

اخیرا اعلام شده است که اپل برای ادامه توسعه عینک‌های واقعیت افزوده خود با شرکت Valve همکاری می‌کند.

همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک‌های واقعیت افزودهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شایعات و اخباری که تاکنون در دنیای فناوری منتشر شده، اپل اکنون مدتی است که در حال آزمایش و طراحی نرم‌افزار‌های جدید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده است. این شرکت تمرکز زیادی روی عینک واقعیت افزوده خود دارد که مدتی پیش از ساخت آن خبر داده بود. اما به تازگی خبری منتشر شده است که از همکاری شرکتی دیگر با اپل برای طراحی عینک آینده‌نگرانه خود خبر می‌دهد.

همکاری اپل و Valve

یکی از خبرگزاری‌های فناوری به تازگی اعلام کرده است که شرکت Valve برای توسعه هدست واقعیت افزوده اپل با آن وارد همکاری شده است. شرکت Valve Index یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان هدست‌های واقعیت مجازی است در بازار حال حاضر جهان است و پتلفرم Steam آن تعداد بسیاری از بازی‌های VR را به کاربران خود ارائه می‌دهند. اگر این مسئله صحیح باشد در نتیجه شایعاتی که ادعا می‌کردند تمرکز اپل علاوه بر دستگاه‌های VR و AR روی سرگرمی و بازی نیز هست، واقعی‌تر از گذشته به نظر می‌رسند.

همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک‌های واقعیت افزوده


بیشتر بخوانید: بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های ۲۰۱۹ در بروزرسانی جدید iOS 


اپل همچنین برای استفاده از تولیدکنندگان سخت‌افزاری که Valve به آن اعتماد دارد برنامه ریزی کرده است. این شرکت‌های تولیدکننده Pegatron و Quanta Computer نام دارند. مطمئنا این مسئله تعجب آوری نیست، زیرا سامسونگ اکنون مدتی است که در حال کار کردن با این دو شرکت است. شرکت Quanta مسئولیت سر هم کردن ساعت‌های اپل را بر عهده دارد؛ این در حالی است که Pegatron کسری سفارشات آیفون را جبران می‌کند. به هر حال، استفاده از این دو شرکت در پروژه ساخت هدست‌های واقعیت افزوده نشان می‌دهد که اپل قصد دارد این دستگاه را به عنوان یک وسیله اصلی با تعداد فروش میلیونی معرفی کند، چیزی که هنوز هیچ تولید کننده هدست‌های VR به آن نرسیده است.

یکی از خبرگزاری‌های فناوری ادعا می‌کند که احتمالا محصولات جدید اپل که از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کنند قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند. این زمان از پیش‌بینی یکی از تحلیلگران فناوری که سه‌ماهه دوم سال بعد را هدف اپل اعلام کرده بود دیرتر است. به هر حال ۲۰۲۰ سال بسیار مهمی در زمینه فناوری واقعیت افزوده است و ما بی‌صبرانه برای دیدن تغییرات و پیشرفت‌های آن منتظر هستیم.

انتهای پیام/

اپل جدیدترین فناوری خود را توسعه می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار