تقابل سخت سپاهان و سیرجان در هفته پنجم لیگ فوتبال بانوان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بندرانزلی، بم، اصفهان، ایلام، سنندج و شیراز پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی این هفته تیم رده پنجمی سپاهان اصفهان میزبان تیم رده سومی شهرداری سیرجان خواهد بود.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی _ پارس جنوبی بوشهر

تیم رده نهمی ملوان بندرانزلی در این هفته میزبان تیم انتهای جدولی پارس جنوبی بوشهر هستند. تیم پارس جنوبی که تا اینجای فصل بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد با شرایط مالی سختی دست و پنجه نرم می‌کند و پیروزی در این دیدار می‌تواند انگیزه خوبی به بازیکنان این تیم دهد، اما تیم ملوان بندرانزلی که هفته گذشته با شکست مقابل پالایش گاز ایلام نتیجه را واگذار نمود، اینک به دنبال جبران بازی هفته قبل خود است.

شهرداری بم _ ذوب آهن اصفهان

تیم صدر جدولی شهرداری بم در این هفته میزبان تیم رده هفتمی ذوب آهن اصفهان است. بمی‌ها که در هفته گذشته مقابل تیم همشهری خود شهرداری سیرجان با یک گل به پیروزی رسیدند اینکه باانگیزه بالایی به مصاف حریف اصفهانی خود می‌روند.

سپاهان اصفهان _ شهرداری سیرجان

تیم رده پنجمی سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار این هفته به مصاف تیم رده سومی شهرداری سیرجان می‌رود. سپاهان سه امتیاز بازی هفته گذشته را کسب کرده است، اما سیرجانی‌ها در دربی مقابل شهرداری بم با دریافت یک گل از رقیب شکست خوردند و از صدر جدول به جایگاه سوم سقوط کردند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


پالایش گاز ایلام _ هیئت فوتبال البرز

تیم رده چهارمی پالایش گاز ایلام در هفته پنجم میزبان تیم رده هیئت البرز است. تیم پالایش در هفته گذشته مقابل تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل به پیروزی رسید، تیم هیئت البرز هم با هفت امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

آذرخش کردستان _ آویسا خوزستان

تیم رده دومی آذرخش کردستان در این هفته میزبان تیم رده یازدهمی آویسا خوزستان است، به نظر تیم آویسا کار سختی پیش رو دارد، زیرا آذرخشی‌ها تا اینجای فصل در تمام بازی هایشان به پیروزی رسیده اند و اینگ هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم لیگ قرار گرفته اند.

لران زاگرس _ همیاری آذربایجان غربی

تیم رده هشتمی لران زاگرس در هفته پنجم لیگ میزبان تیم رده دهمی همیاری ارومیه است. تیم لران و همیاری با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند و برای ادامه فصل نیاز به حمایت‌های بیشتری از سمت مسئولان ورزشی استانشان دارند.

جدول لیگ

۱- شهرداری بم/ ۱۲ امتیاز
۲- آذرخش کردستان/ ۱۲ امتیاز
۳- شهرداری سیرجان/ ۹ امتیاز
۴- پالایش گاز ایلام/ ۹ امتیاز
۵- سپاهان اصفهان/ ۷ امتیاز
۶- هیئت فوتبال البرز/ ۷ امتیاز
۷- ذوب آهن اصفهان/ ۶ امتیاز
۸- لران زاگرس/ ۶ امتیاز
۹- ملوان بندرانزلی/ یک امتیاز
۱۰- همیاری آذربایجان غربی/ یک امتیاز
۱۱- آویسا خوزستان/ صفر
۱۲- پارس جنوبی بوشهر/ صفر


انتهای جدول/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار