مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

مسائل فرهنگی مشهد مقدس را جدی بگیرید

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: نسبت به مسائل دینی و فرهنگی شهر مقدّس مشهد اهتمام جدی داشته باشید تا بتوانید فضای این شهر مقدّس را آکنده از معنویت و نورانیت معارف رضوی کنید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی که در بیت معظم له برگزار شد، گفت: مقام خدمتگزاری به آستان مقدّس حضرت امام رضا علیه‌الصلوة والسلام، افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است.

او افزود: باید شاکر این نعمت عظمی باشید و شکر آن این است که بتوانید تمام سعی و تلاش خود را در احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام به کار بگیرید و به زائران آن حرم ملکوتی به بهترین نحو خدمت نمایید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جایگاه معنوی مشهد مقدّس بیان کرد: مشهد، پایگاه بزرگ امامت و ولایت است، حرم مطهّر حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا صلوات الله و سلامه علیه، مورداحترام همه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه باید از ظرفیت جهانی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام استفاده کنیم، تصریح کرد:هر زائری که وارد آنجا می‌شود باید بتواند از فضای معنوی آن حریم امن الهی استفاده کرده و معنویت و معارف والای رضوی را سوغاتی ببرد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ادامه داد: نسبت به مسائل دینی و فرهنگی شهر مقدّس مشهد اهتمام جدی داشته باشید تا بتوانید فضای این شهر مقدّس را آکنده از معنویت و نورانیت معارف رضوی نمایید و مسئولیت امربه‌معروف و نهی از منکر را که بر عهده همه ماست به بهترین شکل انجام دهید.

او عنوان  کرد: نسبت به زائرانی که وضعیت مادّی خوبی ندارند و تسهیل در امر آن‌ها، توجّه بیشتری داشته باشید که مورد رضایت آن حضرت خواهد بود، آنچه ما شنیدیم و دیدیم، بحمدالله‌تعالی موفّق بودید و ان‌شاءالله روزبه‌روز بر توفیقات شما افزوده شود و عنایات حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شامل حال شما و همه خدمتگزاران شریف آستان حضرت ثامن‌الائمه علیهم‌السلام گردد.

انتهای پیام/الف

توصیه آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به تولیت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.