بانوی مهابادی قهرمان تور ایرانی پینگ پنگ کشور شد

رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: ملی پوش پینگ پنگ باز مهابادی در مسابقات تور ایرانی نوجوانان کشور مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کیوان رحمانی رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: الینا رحیمی ورزشکار شایسته اهل این شهرستان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور شد.

او افزود: دور دوم مسابقات قهرمانی تنیس روی‌ میز نوجوانان دختران کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور به میزبانی ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

او ادامه داد: الینا رحیمی در این رقابت‌ها با انجام ۶ بازی و برتری در تمام بازی‌های خود عنوان قهرمانی تنیس‌ روی‌ میز نوجوانان کشور را کسب کرد.

رئیس هیات تنیس روی‌ میز مهاباد گفت: این بازیکن نوجوان مهابادی در فینال این رقابت‌ها موفق شد در یک بازی حساس و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ مبینا صبحانی‌خواه از بوشهر را مغلوب کند.

رحمانی با بیان اینکه امتیاز‌های این مسابقات در رنکینگ ملی این رشته محسوب می‌شود، اضافه کرد: این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با ۲ هزار و ۲۵۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را در اختیار دارد و همچنین در رده جوانان نیز با یکهزار و ۳۲۰ امتیاز رتبه دوم جوانان دختر کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

دختر مهابادی قهرمان مسابقات تنیس روی‌میز کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.