ملی پوش تیم ملی شنا:

جام جهانی دوحه را به خاطر مصدومیت از دست دادم

سینا غلامپور گفت: به علت مصدومیت از ناحه مچ پا جام جهانی دوحه و کمپ فینای روسیه را از دست دادم.

سینا غلامپور ملی پوش شنا کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مچ پام مصدوم شد که باعث شد رقابت ها جام جهانی دوحه را از دست بدهم. متاسفانه این آسیب دیدگی منجر به  از دست دادن کمپ فینا کازان در روسیه  شد.

او افزود:  حضور در کمپ فینا روسیه  می توانست تجربه بسیار خوبی برای من باشد. با مربیان و دوستانم در این کمپ در ارتباط  هستم. خوشحالم که فدراسیون شنا و رضوانی رئیس  فدراسیون  این شرایط را برای من فراهم کردند که در کشور تایلند زیر نظر  مربی و  شناگران  حرفه ای تمرین کنم.کمپ روسیه به مدت ۳ هفته بود که ادامه تمرینات در کشور تایلند انجام می شود.  من به خاطر شرایط دانشگاهی که دارم نمی توانم در ادامه کمپ فینا حضور داشته باشم. با کمک  مشتاق و  شورورزی مربیان شنا طبق الگوی تایلند تمریناتم را در خراسان رضوی ادامه می دهم. 


بیشتر بخوانید:تمام شناگران مطرح دنیا در جام جهانی شنا حضور دارند


غلامپور درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: با تشخیص پزشکم اسکندری حدود ۲ هفته پام در آتل بود. در ادامه برای روند درمانی مچ پا  باید تحت فیزیوتراپی قرار بگیرم. روند درمانی خودم را با آب درمانی ادامه می دهم تا با بهبودی کامل و تمام توانم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم. تمریناتم را زیر نظر مشتاق و سعادتی مربیان خوب ایران دنبال می کنم.

 او درباره پیش بینی  عملکرد تیم ملی شنا  در جام جهانی اظهار کرد: نمی توانم راجب شرایط بچه ها برای این مسابقات نظری بدم چرا که که اطلاع خاصی  از تمرینات سایر شناگران ندارم. برای تیم ملی در رقابت های جام جهانی شنا دوحه آرزوی موفقیت می کنم.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی شنا کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار