امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: امنیت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های شهداست.

امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اولین یادواره شهدای دانشجوی فرماندهی انتظامی استان با برنامه هایی، چون مداحی اهل بیت، اجرای تئاتر دفاع مقدس، روایت گویی خبرنگار جبهه مقاومت و ... در اراک برگزار شد.

سرهنگ مهدی حسنی،  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این مراسم  بیان داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان ثمره خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است که با همتی والا و نیتی خالصانه و الهی توانستند از لذت‌های دنیوی گذشته و به درستی در مسیر تقرب الهی گام بردارند.

سرهنگ حسنی با اشاره به تقدیم ۲۱۳ شهید از خانواده ناجا در استان مرکزی در حریم حفظ و صیانت از میهن اسلامی گفت: خانواده معظم شهیدان در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند که خدمت به آن‌ها وظیفه همه آحاد ملت خواهد بود و افتخار نیروی انتظامی است که خادم خانواده معظم شهداء باشد.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان وصبر و مقاومت خانواده‌های شهداست.

انتهای پیام/ ر

اولین یادواره شهدای دانشجو فرماندهی انتظامی استان مرکزی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.