رحیم گل زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران شد

رحیم گل زاده بعنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران انتخاب شد.

رحیم گل زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران (امام‌خمینی) صبح امروز سه شنبه ۹۸/۸/۱۴ با حضور علی القاصی دادستان تهران، معاونین، قضات و کارمندان این دادسرا در محل دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه ضمن معرفی رحیم گل زاده بعنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران، از زحمات و تلاش‌های فرشاد غلامی‌منفرد در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای گل راده آرزوی موفقیت کرد.

همچنین القاصی دادستان تهران قبل از مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران به صورت سرزده از شعب اجرای احکام کیفری و نیز شعب بازپرسی این دادسرا بازدید و ضمن بررسی سطح عملکرد شعب قضایی، از تلاش‌های قضات و کارکنان این دادسرا نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید از نزدیک با برخی مراجعین گفتگو و ضمن استماع مطالبات آن‌ها، دستورات قضایی لازم را در این خصوص صادر کرد و کیفیت ارائه خدمات به مراجعین را جویا و برای بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمات دستوراتی را به سرپرست جدید ابلاغ کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این گل زاده بعنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ (بعثت) تهران مشغول به خدمت بوده است.

«دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی در خیابان خیام - ضلع شمالی پارک شهر - جنب سالن ورزشی شهدای هفت تیر قرار دارد و حوزه قضایی منطقه ۱۲ شهرداری تهران را شامل می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار