توضیحات جدید علی مطهری درباره حواشی اخیر + تصویر

علی مطهری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در‌خصوص حواشی اخیر پیش آمده و اشتباه دو خبرگزاری معروف در پوشش آن نوشت.

توضیحات جدید علی مطهری درباره حواشی اخیر خود + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اتفاقات و حواشی اخیر، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود پستی را با عنوان «رذالت دو خبرگزاری» منتشر کرد.

او در این پست توضیحات کاملی از اتفاقات پیش آمده نوشته است. مشروح متن پست علی مطهری را در ادامه مطالعه می‌کنید:

«رذالت دو خبرگزاری

شیطنت و رذالت دو خبرگزاری باعث شد ویدئویی تحریف شده در فضای مجازی از برنامه سخنرانی من در دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ ۱۳ آبان که به دعوت بسیج دانشجویی صورت گرفت، منتشر شود و موجب اتلاف وقت کاربران و نسبت دروغ به اینجانب گردد. شرح ماجرا این است که در بخش پرسش و پاسخ، یکی از دانشجویان پسر با شروع هر پاسخ اینجانب شروع به داد و فریاد می‌کرد. در اواخر جلسه فریاد زد که شما باید قرص ضدفراموشی بخورید، من هم پاسخ درخور او را در قالب یک مزاح دادم و حضار خندیدند. دو خبرگزاری دانشجو و فارس در یک ویدئوی ساختگی چنین جلوه دادند که مزاح من با یک دانشجوی دختر بوده و نوشتند توهین زشت علی مطهری به یک دانشجوی دختر، و البته بعد از مدتی که فهمیدند بند را آب داده‌اند، کلمه دختر را برداشتند، ولی کار از کار گذشته بود. این‌ها به عواقب کار خود آگاه نیستند. قرآن کریم می‌فرماید: وَیْلٌ لِکُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ وای بر هر عیبجوی هرزه زبان.

نکته قابل ذکر این است که انتشار این ویدئوی ناجوانمردانه ربطی به بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ندارد و آن‌ها دخالتی نداشته‌اند. البته بنده از دو خبرگزاری دانشجو و فارس شکایت کردم.»

توضیحات جدید علی مطهری درباره حواشی اخیر خود + تصویر

شایان ذکر است، اخیرا ویدئویی از اظهارات زشت و زننده علی مطهری نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی خطاب به یک دانشجو در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد که ادعا می‌شد مخاطب علی مطهری دانشجویی دختر بوده است. اما پس از آن فیلم دیگری منتشر شد که همه چیز را به درستی نشان می‌داد و در نهایت مشخص شد که مخاطب این نماینده مجلس یک دانشجوی پسر بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
این ایه شامل خودتان هم میشود
Iran (Islamic Republic of)
برزو
۱۰:۴۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
اقای حرف بد زدن بداست چه دختر چه پسر سعئ کن کمتر حرف بزنی
آخرین اخبار