حمایت دو هنرمند سینمایی برجسته کشور از هنرمندان بخش مرکزی نیکشهر

بخشدار مرکزی نیکشهر از همکاری دو هنرمندسینمایی برجسته کشور به منظور حمایت از استعداد‌های فرهنگی و هنری شهرستان نیکشهر خبر داد.

حمایت دو هنرمندبرجسته کشور از هنرمندان بخش مرکزی نیکشهرمحمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از سوی ما به مهناز افشار سوپر استار سینمای ایران و نرگس آبیار کارگردان صاحب نام کشور پیشنهاد حمایت از هنرمندان با استعداد و پیشکسوتان این عرصه طی پروژه‌ای داده شد که با استقبال این دو  هنرمند سینمایی مردمی مواجه شد.

او  با بیان اینکه در گام نخست مهناز افشار تهیه کنندگی نمایش داغ دیدن «یک شبانه بلوچی» را پذیرفت که به مسائل و مصائب و رنج‌های زنان در جامعه سنتی سیستان و بلوچستان می‌پردازد افزود: این نمایش برای جشنواره تئاتر استانی که در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد آماده می‌شود.

بلوچ زهی تمام عوامل درگیر در این تئاتر را از هنرمندان بااستعداد و بومی شهرستان عنوان نمود و ادامه داد: این نمایش را جمال ناصر بلیده نویسندگی و کارگردانی می‌کند و اکنون در مرحله اجرای عموم برای مردم نیک شهر است.

او  حمایت معنوی سلبریتی‌ها و نیز سوپر استار‌های سینما و تئاتر کشور را از هنرمندان با استعداد شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته ای، چون سیستان و بلوچستان و نیکشهر بسیار موثر و راهگشا دانست و از سایر اصحاب فرهنگ و هنر کشور تقاضا نمود که به پویش حمایت از هنرمندان مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری نیکشهر بپیوندند.

او  هدف از اقدام سمبلیک خانم افشار در پذیرش تهیه کنندگی تئاتر تولیدی هنرمندان نیکشهری را ابتدا ایجاد انگیزه و امید در میان هنرمندان مناطق کمتر توسعه یافته عنوان نمود و افزود: مهم‌ترین هدف ما از این پیشنهاد جلب حمایت و توجه بیشتر مادی و معنوی چهره‌های مشهور، سلبریتی‌ها و خیرین از فرهنگ، هنر و هنرمندان نیکشهر است که امیدواریم با ورود این دو چهره مشهور و محبوب سینمای ایران جهت حمایت از هنرمندان نیکشهر بتوان در راستای توسعه زیرساخت‌های این حوزه اقدامی ارزشمند برداشت.

بلوچ زهی در پایان افزود: مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی ما برای حمایت توسط این هنرمندان برجسته کشور مشارکت در احداث یک سالن پلاتو در نیکشهر، تهیه کنندگی دو آلبوم موسیقی خوانندگان پیشکسوت، فراهم نمودن زمینه آموزش‌های حرفه‌ای لازم در حوزه تئاتر و موسیقی توسط اساتید برجسته ملی با حضور در این شهرستان و ایجاد زمینه اجرای نمایش «داغ یک شبانه بلوچی» در تئاتر شهر و سایر مجموعه‌های تئاتری پایتخت برای تشویق و ایجاد انگیزه بیشتر این استعداد‌های درخشان است.

انتهای پیام/ع

حمایت دو هنرمندبرجسته کشور از هنرمندان نیکشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار