تاریخ معرفی بازی 4 Dragon Age اعلام شد

شرکت BioWare به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در روزهای آینده به صورت رسمی بازی 4 Dragon Age را معرفی کند.

آخرین تلاش‌های سونی برای بالا بردن گیمرهای PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به یک سال پیش شرکت BioWare در مراسم Awards 2018 از نسخه جدید مجموعه پرطرفدار Dragon Age با نام Dragon Age 4 رونمایی کرد که مورد استقبال بسیاری از گیمرهای این شرکت قرار گرفت. شرکت سازنده بازیDragon Age 4 از زمان معرفی بازی مذکور تاکنون هیچ اطلاعات جدید از این بازی منتشر نکرد و می‌توان گفت بسیاری از گیمرها ساخته شدن این بازی را به طور کلی فراموش کرد‍‌ه‌اند. اما ظاهرا قرار است سکوت شرکت BioWare درباره این بازی شکسته خواهد شد.

روز گذشته شرکت Bioware دهمین سالگرد عرضه اولی بازی سبک RPG خود یعنی بازی Dragon Age: Origins را جشن گرفت و در مراسم خود به گیمرها اعلام کرد که قصد دارد در ماه آینده نیز جشنی برپا کند که به همین مجموعه مربوط می‌شود. پس از مراسم Awards 2018 شرکت BioWare با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با برگزاری مراسمی در 4 دسامبر نسخه جدید بازی Dragon Age را به طور رسمی معرفی کند.

تاریخ معرفی بازی 4 Dragon Age اعلام شد

همچنین شرکت BioWare در توییت خود به جای استفاده از حرف A از عدد 4 در نام بازی استفاده کرد و نام بازی را Dragon 4ge نوشت، هنوز علت این تغییر عجیب شیوه نوشتن نام بازی Dragon Age توسط شرکت سازنده اعلام نشده است اما این احتمال وجود دارد که شرکت BioWare از این طریق قصد دارد اطلاعات خاصی را به گیمرها دهد که هنوز مشخص نیستند.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید منتشر شده از بازی Terminator


با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است اما از آنجایی که سه نسخه قبلی این بازی در ارتباط با یکدیگر ساخته شده بودند انتظار می‌رود نسخه چهارم این بازی نیز از همین رویه پیروی کند؛ همچنین مدیر شرکت BioWare اعلام کرده است که این بازی تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار نخواهد شد با این حال باید منتظر معرفی رسمی این بازی در مراسم آینده شرکت BioWare بود.

انتهای پیام/

انتشار اطلاعات جدید از بازی Dragon Age 4 در روزهای آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار