آخرین تلاش‌های سونی برای جذب گیمرهای PS4

شرکت سونی به تازگی و با هدف جذب گیمر جدید برای کنسول PS4 تیزر تبلیغاتی عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

آخرین تلاش‌های سونی برای بالا بردن گیمرهای PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی بزرگ‌ترین سازنده کنسول و بازی‌های رایانه در جهان است که همواره با ساخت و طراحی عناوین جدید سعی کرده است دنیای عناوین رایانه‌ای را تغییر دهد. این شرکت چند ماه پیش مشخصات نسل بعدی کنسول خود را منتشر کرد که مورد استقبال بسیاری از گیمرها و سازندگان عناوین رایانه‌ای قرار گرفت که به این ترتیب شرکت سونی خبر از به پایان رسیدن عمر کنسول فعلی شرکت یعنی PS4 را به‌واسطه خبر ساخته شدن نسل بعدی کنسول این شرکت اعلام کرد. اما سونی ظاهرا تا مدت طولانی پس از عرضه کنسول PS5 نیز قصد دارد از کنسول PS4 پشتیبانی کند و این کنسول به طور کامل از رده خارج نخواهد شد.

شرکت سونی در بخش تبلیغ برای عناوین عرضه شده برای کنسول خود هیچ وقت کم کاری نکرده است و همیشه سعی کرده از توان حداکثری خود برای ساخت تریلر یا تیزر استفاده کند؛ این شرکت به تازگی تیزری تبلیغاتی را در فضای مجازی منتشر کرده است که می‌توان گفت این تیزر بهترین تبلیغ ساخته شده تاکنون برای عناوین رایانه‌ای است. شرکت سونی در این تبلیغ شخصیت‌های محبوب بازی‌های خود را وارد محیط حقیقی و در میان مردم کرده است و در حقیقت این شخصیت‌ها در کنار مردم به انجام ماموریت‌های خود می‌پردازند.

آخرین تلاش‌های سونی برای بالا بردن گیمرهای PS4

این تبلیغ با ورود شخصیت‌‌های بازی Monster Hunter World به بازی آغاز می‌شود و شخصیت‌های اصلی این بازی در خیابان و جلوی چشم مردم با یکدیگر مبارزه می‌کنند؛ پس از آن شخصیت‌های بازی کراش در حال مسابقه دادن با یکدیگر و در پارکینگی وارد تبلیغ می‌شوند که باعث تعجب افراد حاضر در پارکینگ می‌شود. پس از آن اتوبوس معروف بازی Fortnite در یک استگاه اتوبوس می‌ایستد و قصد سوارکردن افراد حاضر در ایستگاه اتوبوس را دارد.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید منتشر شده از بازی Terminator


همچنین در این تبلیغ برخی شخصیت‌های بازی Fifa نیز حضور دارند؛ چند شخصیت معروف رایانه‌ای دیگر نیز در این تبلیغ حضور دارند و این تیزر را جذاب کرده‌اند، به نظر می‌رسد شرکت سونی در حال آخرین تلاش‌های خود برای دعوت کاربران به اجرای عناوین مربوط به کنسول PS4 است و قصد دارد آمار گیمرهای این کنسول را حتی به تعداد خیلی کم بالا ببرد.

انتهای پیام/

تیزر تبلیغاتی سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار