برگزاری مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع) در تبریز

مردم آذربایجان‌شرقی در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) با تشکیل دستجات خیابانی و حضور در مجالس و محافل مذهبی عزاداری کردند.

برگزاری مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع) در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، همزمان با هشتم ربیع الاول سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع)عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به سوگ نشستند و بر سر و سینه زدند.

هیئت‌های عزاداری در مناطق مختلف استان از صبح امروز با حضور در مراکز شهر‌ها سینه زنی، زنجیرزنی و نوحه سرایی کرده و در مظلومیت امام حسن عسکری (ع) به عزاداری پرداختند.

مراسم عزاداری و سینه زنی خیابانی مردم تبریز به صورت پرشور و باشکوه از میدان ساعت تبریز به طرف مصلی حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

در دیگر شهر‌های استان نیز مردم ولایتمدار استان دستجات و محافل عزاداری تشکیل داده و با روضه خوانی و عزاداری در مساجد، در فراق آن امام همام اشک ماتم ریختند.

مراسم عزاداری و سینه زنی مردم تبریز در روز عزاداری سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع) چهارشنبه ۱۵ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ساعت به طرف مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع) در تبریز برگزار شد

برچسب ها: عزاداری ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.