امحای ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی غیردارویی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از امحای ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی غیردارویی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه میزان کشفیات مواد مخدر طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری در استان را ۲ تن اعلام کرد و گفت : حدود ۷۰۰ کیلوگرم از این میزان مواد مخدر صنعتی و سنتی غیردارویی بوده است.

او در توضیح این ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، گفت : ۱۳۰ کیلوگرم هروئین، ۵۳ کیلو شیشه، ۱۲۹ کیلو حشیش و مابقی شامل، گراس، شیره، سوخته یا تفاله تریاک، مرفین و متادون بوده است.

او ارزش ریالی این حجم از مواد مخدر غیردارویی را ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: روز گذشته این ۷۰۰ کیلو مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شده با حضور نمایندگان ستاد مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معدوم‌سازی شد.

شمشیری گفت: تقریبا ۲۰۰ عملیات خرد و کلان طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری در این رابطه داشته‌ایم که بخشی از ماحصل این عملیات‌ها منهدم و یک‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم دیگر که به‌صورت دارویی بوده، تحویل مقامات ذی‌ربط داده شده است .

 

 

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار