هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

کار سخت شاگردان تارتار و مهاجری برای حضور در کورس قهرمانی/ نامزد‌های سقوط به لیگ آزادگان به خط شدند/ مدعی به جم رسید

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری ۳ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب آخرین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران ۳ دیدار برگزار می‌شود. در مهمترین مسابقه تیم‌های شهرخودرو و پارس جنوبی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

گل گهر سیرجان - شاهین شهرداری بوشهر/ بوشهر جمعه ساعت ۱۷:۴۵

دیدار قعرنشینان لیگ برتر در بوشهر می‌تواند جالب باشد چرا که تیم شاهین شهرداری بوشهر با جدایی عبدالله ویسی، در حال حاضر سرمربی ندارد و تلاش می‌کند تا حداقل در خانه از گل گهر تازه لیگ برتری شده امتیاز بگیرد. از طرفی مجید جلالی سرمربی گل گهر هم سعی دارد تا از این دیدار دست پر بیرون بیاید و اولین پیروزی خارج از خانه را به دست آورد.

سجاد آشوری از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شده و حضور او مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما جلالی می‌تواند از محسن طرحانی که در هفته نهم رقابت‌های لیگ محروم بود، در این دیدار استفاده کند.

ماشین سازی تبریز - ذوب آهن اصفهان/ تبریز جمعه ساعت ۱۵:۳۰

تیم ماشین سازی تبریز در بازی هفته نهم مقابل پرسپولیس تهران نمایش دلپذیری داشت و حامد لک دروازه بان این تیم توانست پنالتی چیپ علی علیپور را به راحتی مهار کند. شاگردان خطیبی روحیه خوبی برای بازی مقابل ذوب آهن دارند و در صدد هستند تا از ذوبی‌های بحران زده امتیاز بگیرند. تیم ذوب آهن که مقابل شاهین بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد، در نظر دارد تا از دیدار‌های باقی مانده در نیم فصل اول حداکثر امتیاز را بگیرد.

شهرخودرو - پارس جنوبی جم/ مشهد جمعه ساعت ۱۶:۰۰

تیم شهرخودرو این بار مقابل پارس جنوبی بحران زده که از لحاظ مالی دچار مشکل شده است، قرار می‌گیرد. پارس جنوبی که به دلیل مشکلات مالی تا پای انحلال هم پیش رفته، باید مقابل شهرخودروی مدعی صف آرایی کند.

شهرخودرو  شانس بالایی برای ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی دارد.

نفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران/ مسجد سلیمان جمعه ساعت ۱۵:۳۰

تیم نساجی مازندران که علیرضا حقیقی دروازه بان اسبق تیم ملی را در اختیار دارد، به علت بدهی نمی‌تواند از ۴ بازیکن خود استفاده کند. با این حال تیم نفت مسجد سلیمان تحت هدایت مهدی تارتار با توجه به تمام مشکلات مالی که گریبان گیر تیم‌های نفتی شده است خوب نتیجه گرفته و چشم به این بازی مهم دارد.

نفت مسجد سلیمان در رتبه هشتم رده بندی جدول و یک پله بالاتر از نساجی مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.