مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد؛

مصرف بیش از شش میلیارد مترمکعب گاز در هفت ماهه نخست ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در هفت ماهه نخست امسال، شش میلیارد و ۷۰ میلیون مترمکعب گاز در این استان مصرف شد.

مصرف بیش از شش میلیارد مترمکعب گاز در هفت ماهه نخست ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در هفت ماهه نخست امسال، شش میلیارد و ۷۰ میلیون مترمکعب گاز در این استان مصرف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، ۲۷۰ میلیون کاهش داشته است.
 
او تصریح کرد: مشترکین گاز طبیعی استان در هفت ماهه ابتدایی پارسال، رقمی بالغ بر شش میلیارد و ۳۴۰ میلون مترمکعب گاز مصرف کردند که این رقم در امسال با ۲۷۰ میلیون کاهش، شش میلیارد و ۷۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و همچنین حجم بالای سفر‌های زیارتی در هفته گذشته گفت: از چهارم تا دهم آبان ماه امسال، ۲۴۷ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد که بیشترین حجم این آمار متعلق به شهرستان مشهد بود.
 
فانی با اشاره به لزوم اهمیت رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت واجد شرایط روستایی خراسان رضوی از نعمت الهی گاز استفاده می‌کنند و این مهم ضرورت رعایت مصرف ایمن و صحیح گاز را برای مشترکین دوچندان می‌کند.
 
او مشارکت و تعامل همگانی را شاه کلید کاهش آمار حوادث مرتبط با گاز طبیعی عنوان کرد و تصریح کرد: شهروندان گرامی باید در هنگام نصب و استفاده از وسائل گازسوز پرمصرف همانند بخاری، اطلاعات کافی را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سامانه‌های تلفنی ۳۷۰۷۴ و مرکز امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان درباره موضوعات مرتبط با مصرف گاز طبیعی است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

بیش از شش میلیارد مترمکعب گاز در هفت ماهه نخست ۹۸ مصرف شد

برچسب ها: گاز ، اخباراجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.