هفته چهارم لیگ اروپا؛

کار سخت یاران حسینی/ سویا در یک قدمی صعود/ تقابل جذاب رم و مونشن گلادباخ در آلمان

رقابت‌های هفته چهارم لیگ اروپا امشب پنجشنبه با برگزاری ۲۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ اروپا امشب پنجشنبه شاهد برگزاری چهارمین هفته از رقابت هایش است و قرار است ۲۴ مسابقه در دوازده گروه پیگیری شود.

برخی از این رقابت‌ها ساعت ۲۱  و ۲۵ دقیقه و برخی دیگر ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند.  

 کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه A

آپوئل نیکوزیا (قبرس) - قره باغ (جمهوری آذربایجان) - (۲۱:۲۵)
دودلانژ (لوگزامبورگ) - سویا (اسپانیا) - (۲۱:۲۵)

تیم فوتبال سویا که پر افتخار‌ترین تیم تاریخ این رقابت‌ها است، امشب در صورت برد در این بازی آسان خارج از خانه صعود زود هنگامش به دور بعدی این رقابت‌ها را قطعی می‌کند، آن‌ها با ۹ امتیاز صدرنشین گروه هستند و پس از آن‌ها هم تیم‌های قره باغ و دودلانژ با ۴ و ۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند، البته اختلاف کم امتیاز میان تیم‌های دوم و سوم این گروه باعث شده تا شرایط خاصی به وجود بیاید و حساسی بازی این دو تیم که امشب هم انجام می‌شود بسیار بالا و نفسگیر باشد.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه B

کپنهاگن (دانمارک) - دیناموکیف (اوکراین) - (۲۱:۲۵)
لوگانو (سوئیس) - مالمو (سوئد) - (۲۱:۲۵)

شرایط این گروه بسیار پیچیده و حساس است و هر نتیجه‌ای که امشب رقم می‌خورد قطعا تغییراتی را در جدول به وجود می‌آورد. تیم‌های فوتبال دیناموکیف و کپنهاگن که امشب هم با هم بازی دارند هر ۲، ۵ امتیازی هستند و مالمو سوئد هم با ۴ امتیاز در تعقیب آن‌ها است، جالب این جاست که تیم لوگانو با وجود این که تنها یک امتیاز دارد و قعرنشین است، اما همچنان امید صعود به مرحله بعد را دارد.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه C

بازل (سوئیس) - ختافه (اسپانیا) - (۲۱:۲۵)
کراسنودار (روسیه) - ترابوزان اسپور (ترکیه) - (۲۱:۲۵)

بازل و ختافه که امشب هم به مصاف یکدیگر می‌روند به ترتیب با ۷ و ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه قرار دارند، تیم‌های کرانسودار و ترابوزان اسپور هم با ۳ و ۱ امتیاز در رد‌های سوم و چهارم این گروه حضور دارند. مصاف بالانشینان این گروه بسیار حساس خواهد و در صورتی که نماینده سوئیس برنده آن باشد به مرحله بعد می‌رسد و در حالتی که ختافه بازی را ببرد با ۲ امتیاز بیشتر به صدر می‌رد و در ۲ بازی آینده هم رقابت حساسی میان هر ۲ تیم وجود خواهد داشت. دیگر دیدار این گروه هم برای فوتبال دوستان ایرانی به دلیل حضور سید مجید حسینی در ترابوزان اسپور از اهمیت زیادی برخوردار است و برنده این دیدار می‌تواند به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه D

لاسک (لهستان) - آیندهوون (هلند) - (۲۱:۲۵)
روزنبرگ (نروژ) - اسپورتینگ (لیسبون) - (۲۱:۲۵)

آیندهوون و اسپورتینگ با ۷ و ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه حضور دارند و پس از آن‌ها لاسک و روزنبرگ با ۴ و صفر امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این جدول ایستاده اند، روزنبرگی‌ها اگر چه در بازی امشب میزبان هستند، اما کار آسانی در دیدار امشب ندارند و در صورتی که بازنده مسابقه باشند حذفشان از این رقابت‌ها قطعی است. مصاف لاسک و آیندهوون هم میتواند جذاب و دیدنی بوده و نتیجه اش در جدول تاثیر گذار باشد.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه E

کلوژ (رومانی) - رن (فرانسه) - (۲۱:۲۵)
لاتزیو (ایتالیا) - سلتیک (اسکاتلند) - (۲۱:۲۵)

بر خلاف انتظار‌ها تیم‌های فوتبال لاتزیو و رن فرانسه که از جمله تیم‌های خوب و مطرح هم محسوب می‌شوند تاکنون در این مسابقات خوب ظاهر نشده اند و نتایج خوبی هم نگرفته اند. لاتزیو امشب میزبان سلتیک صدرنشین است، نماینده اسکاتلند با ۷ امتیاز صدرنشین است و لاتزیو هم با ۳ امتیاز در رده سوم این گروه حضور دارد. کلوژ رده دومی هم که ۶ امتیاز دارد امشب میزبان رن قعر نشین و یک امتیازی است.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه F

استاندارد لیژ (بلژیک) - فرانکفورت (آلمان) - (۲۱:۲۵)

یکی از دیدار‌های این گروه میان تیم‌های آرسنال و ویکتوریا گیمارش جمهوری چک شب گذشته انجام شد که شاگردان امری برنده آن بودند و به عنوان نخستین تیم راه یافته به مرحله بعدی معرفی شدند، دیگر دیدار این گروه هم امشب میان تیم‌های استاندارد لیژ و فرانکفورت برگزار می‌شود و اهمیت نسبتا زیادی دارد، زیرا در صورتی که نماینده آلمان برنده بازی باشد عملا صعودش به مرحله بعدی قطعی است و دیگر دیدار‌های این گروه هم تا پایان تشریفاتی می‌شود.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه G

گلاسکو رنجرز (اسکاتلند) - پورتو (پرتغال) - (۲۳:۳۰)
فاینورد (هلند) - یانگ بویز (سوئیس) - (۲۳:۳۰)

وضعیت این گروه هم شرایط خاصی دارد و رقابت‌ها و دیدار‌های آن بسیار حساس خواهد بود، تیم فوتبال یانگ بویز سوئیس در این گروه با ۶ امتیاز صدرنشین است و پس از این تیم پورتو، گلاسکو رنجرز و فاینورد به ترتیب با ۴، ۳ و ۳ امتیاز قرار دارند، نماینده سوئیس در صورت برد در بازی امشب فاصله اش را با دیگر تیم‌ها زیاد می‌کند و جایگاهش را تثبیت می‌کند، دیگر دیدار‌ها هم اهمیت زیادی دارد و نتیجه‌های آن می‌تواند شرایط جدول را به کلی تغییر دهد.

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه H

اسپانیول (اسپانیا) - لودوگورتس (بلغارستان) - (۲۳:۳۰)
فرانس واروژ (مجارستان) - زسکا موسکو (روسیه) - (۲۳:۳۰)

اسپانیول با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه است و نماینده بلغارستان هم با ۶ امتیاز در دره دوم قرار دارد، مصاف ۲ تیم به همین دلیل امشب بسیار حساس و مهم خواهد بود، البته دیگر دیدار  این گروه نیز حساس است، زیرا در صورت فرانس واروژ این تیم حتی می‌تواند به رده دوم برسد و زمینه حذف زسکا موسکو را هم فراهم کند.

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود  

گروه I

وولسبورگ (آلمان) - خنت (بلژیک) - (۲۳:۳۰)
آلکساندریا (انگلیس) - سنت اتین (فرانسه) - (۲۳:۳۰)

وولسبورگ و خنت هم امشب یکی از دیدار‌های مهم و حساس را برگزار می‌کنند، هر ۲ تیم ۵ امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل در جایگاه اول و دوم قرار دارند. میلاد محمدی ملی پوش کشورمان هم در خنت بازی می‌کند و همین جذابیت این بازی را برای فوتبالدوستان ایرانی دو چندان می‌کند، دیگر بازی هم میان ۲ تیمی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم ۲ امتیازی هستند و هر کدامشان که برنده بازی باشد شانس صعودش همچنان زنده می‌ماند.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه J 

مونشن گلادباخ (آلمان) - رم (ایتالیا) - (۲۳:۳۰) 
ولفسربرگر (اتریش) - باشاک شهیر (ترکیه) - (۲۳:۳۰) 

رقابت‌های امشب این گروه هم بسیار حساس و جذاب خواهد بود، مونشن گلادباخ مدعی در بوندس لیگا امشب میزبان رم است، رمی‌ها در این مسابقات بر خلاف سری آ نتایج قابل قبولی گرفته اند و با ۵ امتیاز صدرنشین این گروه هستند، فاصله امتیاز تیم آلمانی انتهای جدول با صدرنشین تنها ۳ امتیاز است و در صورتی که گلادباخی ها برنده باشند حتی ممکن است به صدر جدول برسند. ولفسبرگر و باشاک شهر هم چهار امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و همین می‌تواند دیدار ۲ تیم را بسیار جذاب و حساس کند.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه K

ولورهمپتون (انگلیس) - اسلوان براتیسلاوا (اسلواکی) - (۲۳:۳۰)
براگا (پرتغال) - بشیکتاش (ترکیه) - (۲۳:۳۰)

براگا و ولورهمپتون با ۷ و ۶ امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند، براتیسلاوا هم چهار امتیاز دارد و تیم سوم است و بشیکتاش هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد، براگا در صورت برد در بازی امشب هم صعودش به دور بعد را قطعی و هم صدرنشینی اش را تثبیت می‌کند، بشیکتاش هم در صورت باخت خیلی زود از این مسابقات حذف می‌شود. ولورهمپتون ۶ امتیازی و رده دوم هم با تیم براتیسلاوا ۴ امتیازی بازی می‌کند که با توجه به شرایط جدول بازی این ۲ تیم هم حساس و جذاب خواهد بود.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود

گروه L

آستانه (قزاقستان) - آلکمار (هلند) - (۱۹:۲۰)
منچستر یونایتد (انگلیس) - پارتیزان بلگراد (صربستان) - (۲۳:۳۰)

شیاطین سرخ ۷ امتیازی که این روز‌ها اصلا خوب نیستند در خانه میزبان پارتیزان بلگراد ۴ امتیازی و رده دومی هستند، آن‌ها اگر بازی را ببرند صعودشان را قطعی می‌کنند. آستانه صفر امتیازی و رده آخری هم در دیگر دیدار این گروه با آلکمار ۵ امتیازی و رده دومی بازی می‌کند، مصاف این ۲ تیم هم با توجه به شرایط موجود، حساس و زیبا خواهد بود.  

کار سخت یاران حسینی / سویا در یک قدمی صعود


بیشتر بخوانید: 

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته سوم لیگ اروپا اعلام شدند

پیروزی منچستریونایتد و توقف رم/تساوی خنت در شب نیمکت نشینی محمدی

«پپه» فرشته نجات آرسنال در دقایق پایانی در شب شکست لاتزیو/شکست ترابزون اسپور در غیاب حسینی


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های لیگ اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار