جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی؛

فراعنه هم برابر ساحلی بازان ایران زانو زدند

تیم فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام بین قاره‌ای با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل مصر به برتری رسید.

فراعنه هم برابر ساحلی بازان ایران زانو زدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال ساحلی ایران و مصر از سری مسابقات روز دوم رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹:۳۰ در ساحل کایت دوبی آغاز شد و با پیروزی ۵ بر ۳ ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

در وقت اول این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند و درحالی که مصر با یک گل جلو بود، تک گل ایران روی یک کار تاکتیکی زیبا وضربه پایانی مصطفی کیانی به ثمر رسید.

وقت دوم مسابقه نیز پایا پای پیش رفت و این بازی گره خورده با دو گل امیرحسین اکبری و محمد معصومی‌زاده و دریافت یک گل از مصربه وقت سوم رفت.

وقت پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شد و مصر هم که فضا‌های بازی را در اکثر دقایق می‌بست، موفق به گلزنی شد. هر چند که رویشروع مجدد امیرحسین اکبری تک گل مصری‌ها جبران شد. در دقایقی پایانی‌نیز روی ضربه کرنر مسلم مسیگر و ضربه امیرحسیناکبری گل پنجم وارد دروازه مصر شد تا این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شاگردان هاشم پور شد.

آخرین دیدار ساحلی‌بازان کشورمان در مرحله گروهی و برای تعیین صدرنشین گروه دوم از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) مقابل روسیه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: برتری پر گل فوتبال ساحلی ایران برابر مکزیک


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ص
۲۲:۵۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
لطفا از عبارات "زانو زدند"، "در هم کوبید" و اینها استفاده نکنید که خیلی جملات جنگ طلبانه ایست و آثار روحی خوبی ندارد.
آخرین اخبار