رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

نماز جمعه هر هفته در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری گفت: ۹۰۰ نقطه کشور هر هفته با برگزاری آیین سیاسی عبادی نماز جمعه حلاوت و طراوات دیگری پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه  کشور  در آیین معارفه نماینده ولی فقیه مازندران در ساری ،گفت: نماز جمعه از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و خدای متعال را سپاسگذاریم که این شبکه پرنور در کشور مستقر است و مردم به فرمان الهی لبیک می‌گویند.

او مازندران را خطه ولایت و امامت دانست و گفت: آیت الله طبرسی چهار دهه در چله اول انقلاب مرکز خدمات فراوانی برای استان بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: جایگاه نماینده، ولی فقیه جایگاه خاصی در کشور که برکات زیادی برای همه کشور داشته است.

رئیس شورای ساستگذاری ائمه جمعه کشور، هدایت عمومی استان در مسیر آرمان‌های انقلاب را از رسالت‌های اصلی نماینده، ولی فقیه اعلام کرد و گفت: نماینده، ولی فقیه باید صراط انقلاب اسلامی را حفظ و نیرو‌های انقلابی را پشتیبانی، حمایت و نظارت کند.
 
او مازندران را استانی متفاوت، نماد مقاومت و ولایت پذیری در کشور و جایگاه علم و عرفان اعلام کرد و گفت: امکان خدمت رسانی اکنون به حجت الاسلام والمسلمین لائینی که چهره شناخته شده‌ای در استان است رسید.
انتهای پیام/س
 

مراسم معارفه امام جمعه جدید مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار