نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

تحقق مازندرانی سالم و رشد یافته

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مازندران سالم و رشد یافته دو ویژگی برجسته استان خواهد بود.

تحقق مازندرانی سالم و رشد یافته

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین معارفه نماینده ولی فقیه مازندران در ساری  گفت:چشم انداز پیش رو برای مازندران استانی با کاهش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی، اخلااقی و خانوادگی است.

او با بیان اینکه جامعه از طرفی باید سالم باشد و از طرف دیگر رشد یافته و توسعه همه جایی و همه جانبه داشته باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه همه مناطق استان مازندران را باید عادلانه دید و برای توسعه همه مناطق باید تلاش کرد گفت: این توسعه باید در همه جوانب باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز امیدواری کرد با کمک همه مسئولان اجرایی، قضایی، نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی و نیرو‌های جهادی و انقلابی در راستای تحکیم آرمان شهیدان وپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت بکنیم.
 
او با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، افزود: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه زندگی بنده زیر حد متوسط است، گفت: در زندگی خود در کنار مستضعفان بوده و هستم و همیشه حد متوسط را رعایت می‌کنم و توصیه بنده به ائمه جمعه استان این است از نظر معیشتی حد متوسط را رعایت کنند و در کنار مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم که این لیاقت را به بنده دادند، افزود: از همه مسؤولان کشوری، استانی و مردم عزیز که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/س
 

مازندران سالم و رشد یافته دو ویژگی برجسته استان خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار