مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از هزینه کرد دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون برای دانش آموزان نیازمندان تحت حمایت این نهاد طی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از محل کمک‌های جشن عاطفه‌ها و منابع دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی به‌منظور دستگیری از خانواده‌های مددجو و راهی کردن دانش آموزان نیازمند کمک‌هزینه تحصیلی به این دانش آموزان پرداخت می‌کند، گفت:از ابتدای مهرماه امسال تاکنون بیش از دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند هزینه شده است.

الهی راد  تعداد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را شش هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: مردم نیکوکار استان امسال بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند که تمامی این کمک‌ها برای دانش آموزان هزینه شده است.

او عنوان کرد: ۱۳۰ میلیون تومان نیز از محل منابع دولتی این نهاد برای این دانش آموزان صرف شده است.

الهی راد بابیان اینکه این کمک‌ها در قالب خرید لوازم‌التحریر شامل کیف، کفش، فرم مدارس هزینه شده است عنوان کرد: بخشی نیز برای هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان و هزینه‌های جانبی تحصیلی آن‌ها پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۱۸ دانش‌آموز نخبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: از مجموع این افراد ۱۲ نفر دختر و شش نفر نیز پسر هستند که پنج نفر از این دانش آموزان در روستا‌های محروم این استان زندگی می‌کنند.
انتهای پیام/د

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.