شیوه جدید مبارزات در بازی Diablo 4

به تازگی ویدیو جدید از بازی Diablo 4 منتشر شده است که رویکرد جدید شرکت Blizzard در شیوه جدید مبارزات را در بازی مذکور نشان می‌دهد.

شیوه جدید مبارزات در بازی Diablo 4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرا قرار است در ماه جاری سوژه اصلی بیشتر وب سایت‌های تحلیل گیم بازی Diablo 4 باشد، این بازی نسخه جدید مجموعه محبوب Diablo از شرکت Blizzard است که گیمرهای زیادی در انتظار دریافت اطلاعات بیشتری از آن هستند. به تازگی شرکت Blizzard ویدیویی ۲۴ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرده است که در آن مبارزات کامل قوم وحشی‌ها در بازی نمایش داده می‌‎شود که براساس موارد نمایش داده شده از این مبارزات در ویدیو منتشر شده از بازی، ظاهرا شرکت Blizzard از نگرش و روشی جدید در بخش مبارزات بازی Diablo 4 استفاده کرده است.

طبق آنچه که در این ویدیو نمایش داده شد ظاهرا شرکت Blizzcon سعی کرده است بخش مبارزات فردی این بازی را حد بسیار چشم‌گیری بالا ببرد و گیمرها در این بخش از بازی امکان حمل حداکثر چهار سلاح را خواهند داشت، همچنین با بالا رفتن سطح گیمر، به مهارت‌‍‌های جدید دست پیدا خواهند کرد که دستیابی به هر کدام از این مهارت‌ها تاثیر بسیار چشم‌‌گیری روند داستان بازی خواهد گذاشت.

در نسخه‌های قبلی بازی Diablo گیمرها صرفا قابلیت شخصی سازی شخصیت خود را داشتند اما در این ویدیو نشان داده شد که ظاهر شخصیت اصلی بازی با توجه به سطح و مهارت‌های کسب شد توسط گیمر تغییر خواهد کرد. گیمرهایی که نسخه‌های قبلی Diablo را مشاهده کرده باشند هنگام برخورد با این صحنه شوکه خواهند شد چرا که Blizzcon تاکنون در هیچ‌کدام از عناوین خود این قابلیت را اضافه نکرده بود.

شیوه جدید مبارزات در بازی Diablo 4

همچنین در این ویدیو نشان داده شد که runesها که در نسخه دوم مجموعه Dablo وجود داشتند نیز وارد این نسخه از بازی شده‌اند و گیمر در هنگام انجام داستان بازی به آن‌ها بر خواهد خورد که این بار این گروه بزرگ از هوش مصنوعی بسیار قدرتمند تری بهره می‌برند. گزینه‌های شخصی سازی هم در بازی Diablo 4 به شدت افزایش یافته است و گیمرها می‌توانند شخصیت اصلی داستان بازی را تا حد بسیاری زیادی با سلیقه خود طراحی کند.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی از گرافیک 4K در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2


بازی Diablo 4 قرار است برای کنسول PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در تاریخی که هنوز مشخص نیست و حتی شایعه‌ای هم درباره آن وجود ندارد عرضه شود.

انتهای پیام/

رویکرد جدید شرکت Blizzard در بازی Diablo 4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار