هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان؛

مصاف جذاب تاسیسات دریایی تهران و هیات کیش/ سپاهان در اندیشه صدرنشینی

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار روز جمعه ۱۷ آبان با برگزاری ۴ دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور فردا با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود. تیم‌های  هندبال تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش در جزیره کیش به مصاف هم خواهند رفت. نماینده هندبال تهران برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به برد در این بازی دارد و از طرف دیگر دختران جزیره کیش هم به دنبال دومین پیروزی خود هستند.

 تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و ارشیا شید طرقبه و شاندیز پس از کسب دو باخت در دو هفته متوالی مقابل هم صف آرایی می‌کنند و به دنبال آنند  تا نخستین پیروزی خود را کسب کنند. در دیگردیدار این هفته هم تیم‌های اشتاد سازه مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مشهد رو در روی هم قرار می‌گیرند. نماینده مشهد که هفته قبل در تهران مقابل تاسیسات دریایی شکست را پذیرا شد، به دنبال پیروزی در این بازی و بازپس گیری عنوان دوم جدول از نماینده اصفهان است. از طرفی فولاد مبارکه سپاهان هم برای تحقق بخشیدن به رویایی صدرنشینی برای برد به مشهد می‌رود. اگرچه در این راه باید تیم تاسیسات دریایی تهران مقابل هیات هندبال کیش دچار لغزش شود.  

تیم‌های هندبال ذوب آهن اصفهان و شهید شاملی کازرون هم در آخرین بازی در اصفهان باید به مصاف هم بروند که ذوبی‌ها دربی اصفهان را ناباورانه هفته قبل به همتای خود فولاد مبارکه سپاهان واگذار کردند و قصد دارند از انتهای جدول جدا شوند. از طرفی تیم شهید شاملی کازرون هم با انگیزه بازیکنان خود می‌تواند برجذابیت‌های این دیدار بیافزاید.

برنامه وساعت ۴ بازی هفته سوم لیگ برتر بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار به شرح زیر است:

 هیات هندبال کیش  - تاسیسات دریایی تهران (۱۱:۰۰) 
 ذوب آهن اصفهان  - شهید شاملی کازرون (۱۱:۰۰) 
 نفت و گاز گچساران  - ارشیا شید طرقبه و شاندیز (۱۱:۰۰)
 اشتاد سازه مشهد -  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان (۱۳:۳۰)

انتهای پیام/

آخرین اخبار از هندبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار