وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

هدف‌گذاری ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور/ بر استعدادیابی تاکید داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال با وجود تنگنا‌های اقتصادی ۷۰۰ پروژه در کشور هدف‌گذاری شده است.

هدف‌گذاری ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور/ بر استعدادیابی تاکید داریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی بانوان یکی از روستا‌های گچساران گفت: این دست پروژه‌ها افتتاح می‌شود تا بانوان با استفاده از زیرساخت لازم ورزشی بتوانند به خوبی جسم و روح خود را پرورش دهند.

او گفت: جای خوشحالی است که در طول ۳ سال از خدمتم نزدیک به ۱۲۰ سفر استانی داشته و پروژه‌های زیادی افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته در کل کشور ۵۰۰ پروژه هدف‌گذاری شد که خوشبختانه با حمایت‌های دولت و مجلس به جای ۵۰۰ پروژه و ۷۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسید.

سلطانی‌فر افزود: امسال با وجود تنگنا‌های اقتصادی ۷۰۰ پروژه در کشور هدف‌گذاری شده که خوشبختانه تاکنون نیم بیشتری به بهره‌برداری رسیده است.

او گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که بیش از ۱۰ سال بلا تکلیف بوده، در حال بهره‌برداری است که با ایجاد زیرساخت‌ها شاهد وضعیت خوب در ورزش کشور و متعاقبا به اهتزاز درآمدن پرچم کشور هستیم.

این وزیر دولت گفت: در چند ماه گذشته رویداد‌های خوب ورزشی در کشور اتفاق افتاد، در ۱۰ رشته ورزشی توانستیم مدال‌های رنگارنگ کسب کنیم که همگی اثرات هماهنگی و همدلی و احداث سالن‌های ورزشی و تاکید بر استعدادیابی بود.

انتهای پیام/

افتتاح چند طرح توسط وزیر ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.